BasBQ
Beef en Steak

Butcher Boys Bootcamp

Van mij mag je grillen hoor Willy!
 
Will, van mij mag je vooraan staan, ik kom voornamelijk om te proeven ;).

Denk dat noskos en ik een goede bescherming bieden en je neemt Roy toch ook mee :).
 
Frits zei:
@WillyO
Denk dat noskos en ik een goede bescherming bieden en je neemt Roy toch ook mee :).

Hierbij meld ik mij aan voor het lijfwachtenteam voor "ons Will" :)
 
willyowinki zei:
...Maar het zal er wel weer op neer komen dat zo'n  "ouwe zak" die toch ook z'n vijfendertig eurootjes heeft moeten offeren opzij gezet wordt door nederlands toekomst....
??? Zo gaan we hier toch niet met elkaar om?
 
Ik ben hier vorig jaar geweest.Is inderdaad in ter aar en zeker de moeite waard! Helemaal interessant voor échte Q'ers en vergeet niet te vragen wat voor lekkers ze nog meer op locatie hebben, zou je wel eens wat meer dan 35 euro kunnen gaan kosten.
 
Zijn er ondertussen nog nieuwe aanmeldingen bijgekomen?
Of weet iedereen 't allemaal al?
 
OK, omdat een volle workshop 30 mensen is en een privé workshop vanaf 15 mensen is en omdat we niet zoveel geïnteresseerden hebben lijkt het ons handiger om allemaal op één nader te bepalen dag in te schrijven voor de workshop.
Ik heb aan Jan gevraagd of hij de data in december / januari al weet, dan kunnen we een poll houden en allemaal tegelijk reserveren.
 
Ik heb op zeker wel interresse, en Willy "ouwe zak" doe es niet zo raar, wij vinden jou een topgozer, je word pas een ouwe zak als je jezelf zo gaat noemen. Ik zie wel dat jouw post al van 15 dagen geleden is, misschien had je een slechte dag? mafketel, niet zo gek doen hoor....

Maar nogmaals YEP!!! Ikwilwel....
 
Dominique zei:
Ik heb op zeker wel interresse, en Willy "ouwe zak" doe es niet zo raar, wij vinden jou een topgozer, je word pas een ouwe zak als je jezelf zo gaat noemen. Ik zie wel dat jouw post al van 15 dagen geleden is, misschien had je een slechte dag? mafketel, niet zo gek doen hoor....

Hee.... het is wel "ONZE ouwe zak"  ;D ;D ;D ;D ;D
 
Lerxst zei:
Dominique zei:
Ik heb op zeker wel interresse, en Willy "ouwe zak" doe es niet zo raar, wij vinden jou een topgozer, je word pas een ouwe zak als je jezelf zo gaat noemen. Ik zie wel dat jouw post al van 15 dagen geleden is, misschien had je een slechte dag? mafketel, niet zo gek doen hoor....

Hee.... het is wel "ONZE ouwe zak"  ;D ;D ;D ;D ;D

En ik kom UIT die "Ouwe Zak" !! :) :)
 
Dat was toen nog een jonge ;)
 
RoyzRoyz zei:
Lerxst zei:
Dominique zei:
Ik heb op zeker wel interresse, en Willy "ouwe zak" doe es niet zo raar, wij vinden jou een topgozer, je word pas een ouwe zak als je jezelf zo gaat noemen. Ik zie wel dat jouw post al van 15 dagen geleden is, misschien had je een slechte dag? mafketel, niet zo gek doen hoor....

Hee.... het is wel "ONZE ouwe zak"  ;D ;D ;D ;D ;D

En ik kom UIT die "Ouwe Zak" !! :) :)
Dan weet je wel alvast hoe het verder kan gaan met je, en dat valt dan op zeker niet tegen.
 
wij willen ook met z'n 2en mee, dat zijn er dan 12
 
Nog 3 en dan hebben we de benodigde 15 pax. Maar weten we al een datum?
 
Ik wil ook wel mee. Ben wel sterk afhankelijk van een datum, anders weet ik niet of ik daadwerkelijk kan. Maar dat zal ongetwijfeld voor meer mensen gelden ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan