BasBQ
Beef en Steak

Butcher Boys Bootcamp - 7 januari 2012

Ga je met ons mee naar het Butcher Boys Bootcamp?


  • Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .
Neeee!!!!  :eek: 

Waarom nou uit 365 dagen, precies op die datum ???

Sorry jongens, maar 7 januari is de verjaardag van m'n zoontje (op die dag wordt hij 9  :) ). Ik heb al een paar keer zijn verjaardag moeten missen, omdat ik dan voor de Koningin ergens in de wereld aan vrede en veiligheid aan het werken was. En kan het onmogelijk over mijn hart verkrijgen om hem, voor een plezier uitje, weer te laten zakken op z'n verjaardag...  :(

Hoe graag ik er op dit forum uitje ook bij zou zijn geweest...  :'(
 
Heel jammer Thor, maar ik denk dat je aanwezigheid bij je zoons verjaardag alles ruimschoots vergoed!

Gezelig dat je erbij bent Marc!
 
Ben ook van de partij, lijkt me leuk om eens te zien wie er schuil gaan achter die mooie gerechten die hier geport worden.
 
Die vraag heb ik bij Beef & Steak neergelegd, zodra ik het weet eten jullie het ook.
 
noskos zei:
Die vraag heb ik bij Beef & Steak neergelegd, zodra ik het weet eten jullie het ook.

Lekker man...
Teerbeminde vindt het toch de moeite waard om er een zaterdag aan te spenderen, dus we komen met z'n 2-en...
 
Geweldig Peter, lijkt me leuk om jullie eens in het wild tegen te komen
 
Is er al nieuws hierover? Ik begin langzaamaan al afspraken te maken in het nieuwe jaar en zou graag willen weten of dit wel/niet doorgaat... :-[
 
Wat ons betreft gaat het door, ik heb gevraagd hoe we e.e.a. kunnen regelen, heb ik nog niets op gehoord, ik ga het nog een keer vragen.
 
Ook van de kant van Beef & Steak gaat het gewoon door, we zijn even aan het kijken hoe we de inschrijving kunnen regelen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan