BasBQ
Beef en Steak

Buitenkeuken en laungebank

Bijkomend vraagje hoe is de setup in gebruik? Heb je voldoende ruimte om briketten in de q te doen als je met een brikettenstarter werkt?
 
meer dan ruimte genoeg, nu een antal weken in gebruik en ben er super blij mee. lekkere werkhoogte, verlichting er in is super handig. stroom voor het draaispit heel blij mee. genoeg opbergruimte. Op dit moment zou ik geen punten voor verbetering kunnen bedenken. enig min puntje is dat ik te zwakke wielen hebt gebruikt (action) op mijn ongelijke tegel teras is tijdens het verplaatsen 1 wiel verbogen, hier moeten er dus een paar onder van betere kwaliteit.

johan
 
Echt fraai gemaakt!
 
Top Q plek geworden, mijn complimenten. Heeft je baas niet nog meer pallets? Jij kan er een mooi handeltje mee beginnen. Gratis hout en daarna je creatie verkopen....... B-)
 
Geweldig en milieuvriendelijk!
 
Prachtig zeg! Zo slim gemaakt ook die loungebank met tafeltje.
Hoe doe je het alleen met de buren zo vlak bij de gevel van het huis?
ik voel me altijd bezwaard. Tenslotte gebruik je hem niet 1x per jaar, dat zou ook zonde zijn!
 
Dat is heel simpel Miep, de buren af en toe iets mee geven :) en als ze dan vragen wanneer je de BBQ weer aansteekt voor al dat lekkers dan weet je dat je goed zit ;)
 
Super gemaakt! erg mooi geworden. Ik moet ook nog is iets met een buitenkeuken gaan doen, neem deze mee als inspiratie!
 
Heel mooi project.
Ben in overweging om het ook te maken, maar dan i.c.m. een keramische BBQ.
 
Nice! Met elektriciteit en zelfs op wieltjes :D

Maar blijft de rook nou niet onder het afdakje hangen? 
 
In een woord: WOW!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Kan het kloppen dat deze foto's niet meer te zien zijn? Ik heb namelijk een foto van het eindresultaat gezien op een andere website, en ik ben benieuwd of hier meer foto's te zien zijn om een idee te krijgen hoe het gelukt is.

Hoor het wel!:)
 
Rick112 zei:
Kan het kloppen dat deze foto's niet meer te zien zijn? Ik heb namelijk een foto van het eindresultaat gezien op een andere website, en ik ben benieuwd of hier meer foto's te zien zijn om een idee te krijgen hoe het gelukt is.

Hoor het wel!:)
Hallo Rick, welkom hier  ;)
Dat de foto?s niet meer te zien zijn komt doordat Photobucket de voorwaarden voor delen op fora heeft aangepast.
Er is wel oplossing, die is hier te vinden
 
Terug
Bovenaan Onderaan