BasBQ
Beef en Steak

Buikribbben / St Louis style met een huisgemaakte rub en barbecuesaus

Wat maakt het Louisiana style ribs? Ik zou het dan eerder in de Cajun richting zoeken qua kruiden.
 
St. Louis style is in dat geval de snit, als ik het goed heb belly ribs zonder de rib tips :)

Lust ik wel Ben!
 
BensBQ zei:
noskos zei:
Wat maakt het Louisiana style ribs? Ik zou het dan eerder in de Cajun richting zoeken qua kruiden.

dat klopt zekers maar deze worden onder de naam van Louis style ribs verkocht bij de forum sponsor

St. Louis en Louisiana zijn twee heel andere dingen hoor. St. Louis is een stad in Missouri, Louisiana is een staat in het zuiden van de VS. :D

St. Louis style ribs zijn buikribben die op een speciale manier zijn uitgesneden. En wat ik al zei, bij dingen uit Louisiana denk ik aan Cajun en Creole achtige smaken.
 
noskos zei:
BensBQ zei:
noskos zei:
Wat maakt het Louisiana style ribs? Ik zou het dan eerder in de Cajun richting zoeken qua kruiden.

dat klopt zekers maar deze worden onder de naam van Louis style ribs verkocht bij de forum sponsor

St. Louis en Louisiana zijn twee heel andere dingen hoor. St. Louis is een stad in Missouri, Louisiana is een staat in het zuiden van de VS. :D

St. Louis style ribs zijn buikribben die op een speciale manier zijn uitgesneden. En wat ik al zei, bij dingen uit Louisiana denk ik aan Cajun en Creole achtige smaken.

kijk daar heb ik wat aan. nooit over nagedacht dus dank je voor de correctie :)
 
Weer mooie post Ben. Alleen zag ik nu dat je de saus op fornuis staat te maken? Zal even nakijken op je filmpje of dat zo is :D anders uiteraard teleurstelling alom :p
 
yep, de buikrib lag op de barbecue dus sausje ff binnen gemaakt :)
[/quote]
Oh my oh my, gelukkig was het filmpje weer top dus is je vergeven ;) En wel mooie ribs, flink pak eten, moet ik ook eens bestellen.
 
Lekkere ribben Ben. En een mooie foto. De lat is wederom hoog gelegd deze ronde
Succes met de fotowedstrijd
 
Lekkere ribbels, leuke rapportage en discussie met veel leermomenten.

Gauw maar weer eens maken. Dank voor de inspiratie.
 
Dat ziet er weer lekker uit en ook weer wat opgestoken over de pekel en met name het zout
 
Terug
Bovenaan Onderaan