BasBQ
Beef en Steak

Braai in de maak.

Man, wat ben je terug mooi bezig. Ik vraag me af waar je al die tijd vandaan haalt om al dit moois te doen.
 
Doe dit samen met een vriend/collega. Braai is van mij en de offset smoker staat bij hem. Einde van het jaar gaan we er ??n voor mij maken. Nu ff geen zin meer in, eerst thuis ff alles afwerken.
 
En weer een stukje verder.

g4nwMa2.jpg
 
A l l e m a c h t i g .
 
dat ziet er wel heeeeeeel erg chique uit zeg!
 
Fantastisch hoor!
Uit nieuwsgierigheid:
Stast er rechts nou een gassert en die lichtgevende knopjes boven de ?JD-neon? wat is dat?
 
Mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ik probeer weer op m'n stoel te gaan zitten. Ik was er ff afgevallen  :>. Heel netjes.
Grz.
 
Wauw wat een enorm gave setup!
Het ultieme mancave meubel...
Hulde voor dit vakwerk!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Dit is heel mooi gemaakt. Diepe buiging.
BBQ op open vuur is toch echt wel gaaf. Man, wat wil ik zn ding toch ooit graag hebben.
 
Dussss.... ben er even stil van. Wat is die mooi geworden zeg.

Verstuurd vanaf mijn SM-J330FN met Tapatalk

 
Heb hem inmiddels staan goed gestookt ook werkt top!  Hand gemaakt en zo gemaakt dat ik ook kan smoken. Wel met een flameboss er op maar werkt super.

2be117a22981cddfb4544f49750a7820.jpg
a95ed85147e7bf4ab3ef6d55d2978978.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Echt heel mooi gemaakt, veel plezier ermee.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Wat gaaf gemaakt!
Enige minpuntje wat ik kan vinden zijn de cr?me kleurige wandcontactdozen.

Ik zou voor mooi zwarte hebben gekozen.

Bijv.

https://www.elektramat.nl/761-37848-hydro-wcd-dubbel-rand-zw/?utm_source=GoogleShopping&utm_campaign=Wandcontactdoos&utm_term=Niko%20761-37848%20hydro%20wcd%20dubbel%20rand%20zw&utm_content=Niko&gclid=CjwKCAjwstfkBRBoEiwADTmnEFKsnmf7OKxEphXFf8IIFuF98-FgMl_VzzDNjyXKputpeJS0YF0b0hoCgdMQAvD_BwE

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk

 
nicodejong zei:
Wat gaaf gemaakt!
Enige minpuntje wat ik kan vinden zijn de cr?me kleurige wandcontactdozen.

Ik zou voor mooi zwarte hebben gekozen.

Bijv.

https://www.elektramat.nl/761-37848-hydro-wcd-dubbel-rand-zw/?utm_source=GoogleShopping&utm_campaign=Wandcontactdoos&utm_term=Niko%20761-37848%20hydro%20wcd%20dubbel%20rand%20zw&utm_content=Niko&gclid=CjwKCAjwstfkBRBoEiwADTmnEFKsnmf7OKxEphXFf8IIFuF98-FgMl_VzzDNjyXKputpeJS0YF0b0hoCgdMQAvD_BwE

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Goed idee heb die niet kunnen vinden maar dank voor de link. Ga deze nog wel bestellen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ziet er echt super uit!
Wil ook heel graag ren braai, twijfel steeds meer om hem ook zelf te maken.
T heeft meer met tijd te maken als kunnen haha maargoed.
Hoe verhoud alles zich icm met 3 mm dikte? Of valt dit mee omdat het dubbel wandig is?

Je wilt zeker niet heeel toevallig je eventuele tekeningen delen? Haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan