BasBQ
Beef en Steak

BBQ rookie, even voorstellen.

klaaslijkendijk

Tondelzoeker
Berichten
10
Hi all,

Leuk dat ik dit forum heb gevonden! Ik gebruik al een aantal jaren Weber BBQ eerst een 47cm en nu sinds een jaar of 3 een 57cm. Vorige maand hebben we eindelijk een veranda in onze tuin laten bouwen, en nu mag er een nuitenkeuken in! (Op wielen zodat ik m lekker naar de open lucht kan rijden.) Ik heb ongeveer 1,8m in de breedte dat ik kwijt kan. hier wil ik het liefst mijn Weber 57cm in zetten (poten wil ik er niet af omdat ik echt niet zonder mijn vriend op vakantie ga!), en ik wil er 1 grote gaspit in of op maken. (liefst een Foker 8,8kw pit met de gasfles onderin). Helaas ben ik niet handig dus is kopen de beste optie helaas.

Hopelijk hier mooie en leuke dingen te leren over de kunst van de BQQ!

Warme groet,
Klaas Lijkendijk!
 
Hoi Klaas,

Hoewel ik zelf ook nieuw ben wens ik je een warm welkom op het forum! :D

Ik ben benieuwd naar je bouwplannen
 
Welkom Klaas, veel prezier hier op het forum.
 
Welkom Klaas
 
Klaas welkom hier, we zijn zeer benieuwd naar je veranda en bouwplannen voor je buitenkeuken, veel plezier op het forum :)
 
Jet zei:
Klaas welkom hier, we zijn zeer benieuwd naar je veranda en bouwplannen voor je buitenkeuken, veel plezier op het forum :)
Hier een paar foto's van de veranda  (op dat moment on aanbouw) en een foto van een buitenkeuken die ik heel mooi vind. Zit alleen Met een maximum breedte van ongeveer 180cm die ik kwijt kan naast de loungebank. Wil m graag op wielen om elke plek in de tuin te kunnen gebruiken  om te koken. :)
a7d793a55ee179b6ceff05ccf28548d0.jpg
05ffaef45b32928745fa215d21458a0e.jpg
c09613dd22ed3759959252634148e2ba.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom hier klaas
 
Hoi Klaas, welkom bij het Genootschap.
Mooie veranda, wat je zoekt is dus een soort drive in tafel voor je Weber, de opstelling op de foto, daar hebben ze de poten van de Weber eronderuit gehaald zo te zien, en hangt hij in de tafel.
 
Ewald zei:
Hoi Klaas, welkom bij het Genootschap.
Mooie veranda, wat je zoekt is dus een soort drive in tafel voor je Weber, de opstelling op de foto, daar hebben ze de poten van de Weber eronderuit gehaald zo te zien, en hangt hij in de tafel.
Yep klopt, dus nu aan het zoeken naar iets n?g mooiers ofzo. Hahahha. Daarnaast door dit forum erg aangesproken door he hele concept van kamado. Dus wellicht wordt het meer een kar met bbq, kamado en 1 of 2 gaspitten ipv een werkblad. Genoeg stof tot nadenken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 
Welkom hier :)
 
Welkom Klaas ik ben ook zeer benieuwd naar de bouwplannen.
Succes daarmee

Verstuurd vanaf mijn LG-K420 met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan