BasBQ
Beef en Steak

Bavette rollade van de Jr

 
 
 
 

Iss

Stoker
Berichten
326
Het werd weer eens tijd voor een lekker stukje bavette! Lekker simpel maar o zo lekker.

Als eerst de bavette gevlinderd en gevuld met: pesto, prosciutto ham, mozzarella, pijnboompitten en rucola
IMG_3728.jpeg


Vervolgens opgerold en opgebonden en voorzien van een laagje Noskos the beef rub.

IMG_3731.jpeg


De Jr met een indirecte opstelling op 110 graden opgestookt en de bavette mocht erop.

IMG_3732.jpeg


Blokje Hickory rookhout erbij en lekker laten roken tot 48 graden kern

IMG_3733.jpeg


Na een goed uurtje even geprikt met de thermapen, en vervolgens het rooster direct opgesteld om nog een klein korstje te geven en de laatste paar graden.

IMG_3736.jpeg


Vandaag even simpele krieltjes met rosemarijn, knoflook en zeezout (uit de oven)
Heerlijk gesmuld!!
IMG_3737.jpeg
 
Ziet er heerlijk uit 😋
 
  • Leuk
Waarderingen: Iss
Lekker bommetje .
Hoe houd je je rooster zo blinkend??

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Iss
Lekker bommetje .
Hoe houd je je rooster zo blinkend??

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Ja zo zien al mn roosters eruit 👌 na het bbqen gelijk in een soppie met een pannensponsje, is misschien een tik maar ik houd van een schone bbq. Om de paar keer doe ik zelfs mn kolenmand van de jr en de big joe. De go anywhere gaat na elke keer helemaal uit elkaar in het sop en de mastertouch ook 😊
 
Ja zo zien al mn roosters eruit 👌 na het bbqen gelijk in een soppie met een pannensponsje, is misschien een tik maar ik houd van een schone bbq. Om de paar keer doe ik zelfs mn kolenmand van de jr en de big joe. De go anywhere gaat na elke keer helemaal uit elkaar in het sop en de mastertouch ook 😊
Netjes hoor. Vergeleken met jou ben ik een zeer luie bbqer 😄
 
Ziet er heerlijk uit, mooi opgebonden.
Lang leve de schone Q. :D ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Iss
Terug
Bovenaan Onderaan