BasBQ
Beef en Steak

Basis kruiden/sauzen

en na het in potten doen de potten nog eens steriliseren.
 
Beun zei:
Bram zei:
Interessant topic. Ik weet vaak ook niet goed wat ik graag op voorraad wil hebben. De ene keer wil ik pittig. Andere keer enkel zout en peper. Misschien moet ik een flinke pot basis Rub maken. Zout en zwarte peper. En dan navenant Mn stemming andere smaken toe voegen. De AH heeft een tijd blikjes gehad. Ik weet ff niet meer welk merk. Maar die bevielen mij ook goed. Kom ze nu niet meer tegen.

Deze toevallig?
ajnnz8.jpg

Ja die.
 
noskos zei:
Hans zei:
Wij maken graag je Sweet & Smokey bbq saus maar als ik de hoeveelheden uit het recept aanhoud is dat best wel een grote hoeveelheid voor met z'n tweetjes.
Hoelang zou ik de saus ongeopend en koel kunnen bewaren zonder dat het gevolgen heeft voor smaak en gezondheid?
Heb jij daar een idee over?

Goed ingemaakt minimaal een jaar. Maar dan moet je dus wel je potten en deksels uitkoken, je gereedschap ook meekoken en heel schoon werken.


Dank voor de inlichting. :)
 

Kamado53

Tondelzoeker
Berichten
11
Goedemorgen!
Ik zie de basis Sweet & Smokey bbq saus en de basis rub van Noskos vaak genoemd worden. Alleen, waar vind ik het recept? Ben gloedje nieuw hier en ben mijn weg nog aan het zoeken......;)
 
Goedemorgen!
Ik zie de basis Sweet & Smokey bbq saus en de basis rub van Noskos vaak genoemd worden. Alleen, waar vind ik het recept? Ben gloedje nieuw hier en ben mijn weg nog aan het zoeken......;)
Hello!

Zie onderstaande linkjes! BBq-NL.com is gewoon een site waar je lekker moet rondkijken, super lekkere recepten. Volg de beste man (dennis aka Noskos) ook direct op YouTube en eventueel instagram. De eerste paar keer (ribs, pulled pork) heb ik hem gewoon na gedaan aan de hand van zijn recept op de site in combinatie met de filmpjes. Super duidelijk en heeeeeerlijk! succes ;)


 
Hello!

Zie onderstaande linkjes! BBq-NL.com is gewoon een site waar je lekker moet rondkijken, super lekkere recepten. Volg de beste man (dennis aka Noskos) ook direct op YouTube en eventueel instagram. De eerste paar keer (ribs, pulled pork) heb ik hem gewoon na gedaan aan de hand van zijn recept op de site in combinatie met de filmpjes. Super duidelijk en heeeeeerlijk! succes ;)


Dank je wel! Daar hebben we iets aan!:D;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan