Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eamesz zei:He ThaReaper,
Zelf heb ik een batch met Habanero Chocolat gekweekt en die zijn me toch een partij kicken......
Hele lekkere smaak, maar zo ontzettend heet dat ik ze alleen in een stoof kan gebruiken. Ook heb ik deze week een heel klein stukje (0.5x0.5 cm) in warme chocomel gedaan en dat was helemaal top!
Ik ga de zaden eruit halen en volgend jaar een echte grote batch kweken.
Gr. Erwin
ThaReaper zei:eamesz zei:He ThaReaper,
Zelf heb ik een batch met Habanero Chocolat gekweekt en die zijn me toch een partij kicken......
Hele lekkere smaak, maar zo ontzettend heet dat ik ze alleen in een stoof kan gebruiken. Ook heb ik deze week een heel klein stukje (0.5x0.5 cm) in warme chocomel gedaan en dat was helemaal top!
Ik ga de zaden eruit halen en volgend jaar een echte grote batch kweken.
Gr. Erwin
He Erwin,
Als de smaak goed bevallen is zou ik dit zeker doen, een Lemon Drop of Limon is ook zeer aan te raden voor hun citrusaroma wat ze meenemen in gerechten terwijl ze nog goed te hebben zijn (ik wil hier ABT's van maken).
Helaas zijn mijn planten door de verhuizing e.d. van de wap geraakt dus dit jaar wordt het niet veel meer als wat onrijpe pepers maar volgend jaar ga ik voornamelijk soorten planten voor in de keuken
Voor de meeste soorten die ik heb qua zaden heb ik alleen geen plaats (ik haat die Buy-Now knop ) dus daar moet ik nog iets op verzinnen B-)
Marieken zei:superleuk, helaas was ik er ook niet bij maar ik hou hem in de gaten voor volgend jaar. in het verleden had ik wel wat chiliplanten staan, waaronder een paarse chili (niet bijzonder qua smaak maar wel leuk op je bord) maar eigenlijk al tijden niet meer, ik zal weer eens wat jalapeno zaadjes achter houden bij het koken en kijken of het groeien wil!