Iedere keer als ik mijn ribbetjes wil doen lukte het me maar niet om de temp goed laag te houden. Eindelijk lukte het me afgelopen weekend om ribbetjes eens echt in de 3-2-1 methode te doen en eigenlijk had er nog wel een uurtje bij gekund. Maar de temp. gaf iedere keer rond de 110C aan dus het moest goed zijn. Het waren trouwens wel belly ribs van de Makro die zijn al wat dikker van zichzelf. Ze waren gerubt met mijn nieuwe kruiden die ik bij Hugo True2bbq had besteld en ze waren heerlijk. Lekker pittige rubjes. Alleen de Sweet baby Ray's is er niet opgegaan omdat ik nog een fles Jack Daniels Honey Smokehouse had staan. Ook erg lekker trouwens. Zonder foto's is het uiteraard niet gebeurd dus bij deze.
de nieuwe kruiden en saus
in de rub na 12 uur
Het eindresultaat. Oh ja ik had ook voor de eerste keer BBQ-beans gemaakt volgens Noskos recept en die waren verrukkelijk. Alleen kon ik nergens Baked beans krijgen dus ik heb maar witte bonen in tomatensaus van Heinz gebruikt.
de nieuwe kruiden en saus
in de rub na 12 uur
Het eindresultaat. Oh ja ik had ook voor de eerste keer BBQ-beans gemaakt volgens Noskos recept en die waren verrukkelijk. Alleen kon ik nergens Baked beans krijgen dus ik heb maar witte bonen in tomatensaus van Heinz gebruikt.