TerrasXXL Vuur en Rook

Auteur Topic: GrillEye Pro  (gelezen 1312 keer)

behoorlijk

• Sprokkelaar
  • *
  • *
Re: GrillEye Pro
« Reactie #15 Gepost op: 26 juli 2018, 14:00 »
Hij is helaas niet meer verkrijgbaar bij vuur en rook op dit moment. Gelukkig kon ik er nog een via deze website bestellen.https://www.like2cook.nl/grilleye-pro-wifi-thermometer.html. Een ander voordeel was dat deze site geen verzendkosten rekent bij bestellingen boven de €50. Ik ga hem vandaag of morgen meteen uitproberen. Het aansluiten en instellen was in ieder geval erg eenvoudig.

caeyers

• Vuurmaker
  • *
« Reactie #16 Gepost op: 13 september 2018, 09:26 »
Werkt deze meter ook als je met je gsm op 4G zit? (niet thuis bent met andere woorden)

behoorlijk

• Sprokkelaar
  • *
  • *
« Reactie #17 Gepost op: 14 september 2018, 20:26 »
Nee helaas, je moet verbonden zijn met je wifi netwerk.

SmokerB

• Kooltjesharker
  • WGA - WMT Special edition - DIY Reverse Flow
« Reactie #18 Gepost op: 14 september 2018, 22:50 »
Ik heb me niet ingelezen in het apparaat maar als hij op je thuis wifi netwerk verbonden werkt zou dit wel moeten kunnen. Zijn wat aanpassingen voor in je modem nodig maar zou mogelijk moeten kunnen zijn dan.

Hari-Bo

• Stoker
  • Kokenmetvuur.nl
    • kokenmetvuur.nl
« Reactie #19 Gepost op: 15 september 2018, 10:42 »
Ik heb me niet ingelezen in het apparaat maar als hij op je thuis wifi netwerk verbonden werkt zou dit wel moeten kunnen. Zijn wat aanpassingen voor in je modem nodig maar zou mogelijk moeten kunnen zijn dan.

Dat zal dan geconfigureerd moeten worden via port forwarding op het modem. Kan je in de app wel handmatig een IP adres invoeren om naartoe te verbinden?
Caliber Pro Kamado, 2x WSM 47, Cobb Premier, BGE Large, BGE Minimax, Oklahoma Country Smoker 13 inch, Traeger Pro Series 22, Broil King Keg 5000.

Neem eens een kijkje op mijn barbecue blog!  Kokenmetvuur.nl

SmokerB

• Kooltjesharker
  • WGA - WMT Special edition - DIY Reverse Flow
« Reactie #20 Gepost op: 17 september 2018, 14:03 »

Dat zal dan geconfigureerd moeten worden via port forwarding op het modem. Kan je in de app wel handmatig een IP adres invoeren om naartoe te verbinden?

Precies, dan is alleen inderdaad nog de vraag of je een ip kan definiëren. VPN zou ook nog een mogelijkheid kunnen zijn als je modem/router het ondersteund.

Het BBQ Genootschap

« Reactie #20 Gepost op: 17 september 2018, 14:03 »