BasBQ
Beef en Steak

Zappa en Bonnie

 

Zappa

Kooltjesharker
Berichten
139
Een bbq forum, ik had het kunnen weten maar ik heb er nooit naar gekeken. Ik ben Paul, woon in midden NL en heb jaren geleden mijn BP zegeltjes ingeruild voor een kogel bbq. Een nepweber, zeg maar. Het ding deed het prima en ik heb er jaren plezier van gehad. Maar toen het frame er van af brak werd het tijd voor een nieuwe. Een Weber vond ik toen te duur en ik had geen zin meer om het ding de schuur in en uit te slepen. Dus heb ik zelf een bbq gemetseld. Alleen het rooster heb ik gekocht. Deze staat nu bijna 15 jaar en doet het nog steeds erg goed. Bovendien staat hij altijd binnen handbereik en kookklaar dus we verstoken nogal wat houtskool in een jaar.

In de tussentijd heb ik de ontwikkeling van de Green Eggs gevolgd. Dure dingen. Maar nu er meer merken op de markt verschijnen en ze hun waarde bewezen hebben wordt het wel aantrekkelijk. Zodoende kwam ik dit forum tegen en heb daar veel info gevonden. Tijd dus om me aan te melden.
 
Welkom!
 
Tsja, ik ben de vrouw van Zappa. Bonnie dus.
We zijn gek gek op de culinaire variant van bbq-en. Vooral in combinatie met een bijpassende wijn.
Het enige nadeel daarvan is dat we nooit meer op de bbq gevraagd worden maar dat men zichzelf uitnodigt om te komen eten.
En nu willen we dus een kamado kopen. Naast onze gemetselde bbq dus. Want die gaat niet weg. Ik ben er aangehecht.
We lezen mee en doen idee?n op.
 
Ook welkom! ;)
 
hoi Bonnie en Paul,
welkom bij dit edele genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan