BasBQ
Beef en Steak

Zalm met pindakaas op een cederhoutenplankje

 
 
 

Bakero

Kooltjesharker
Berichten
225
Vanavond even wat lekkers (na)gemaakt. Het idee was afkomstig van @noskos. Dank daarvoor want het was ongelofelijk lekker. Om dit te maken ben ik voor het eerst bij de Toko geweest en dan te bedenken dat ik van de normale kruiden ben. Er ging een wereld voor me open. Mijn eerste reactie was ook van HELP!!!. Maar goed met wat hulp kon ik afrekenen want ik had alles wat ik moest hebben. Plankje op tijd in het water, marinade gemaakt en vacuüm zakje met de zalm kon zo de koelkast in. Na twee uur ging het op de bbq. Keurig het stappenplan aangehouden. Met mijn recente aanwinst, de thermapen kon ik de temperatuur van de zalm keurig in de gaten houden. Wat een aanwinst. Het resultaat was ongelofelijk. En het plankje zal ik opzagen in delen wat als rookhout gaat fungeren. Ik kan een ieder dit gerecht zéér aanraden. Wij aten het overigens met gebakken aardappelen en broccoli. Ps. Het enige was dat ik in het donker stond dus vandaar geen foto’s van de bbq.

0E315FEC-85CF-4527-8208-92C98230ADA7.jpeg


94E9BA46-2798-41F0-878C-218128C6323A.jpeg


93766658-E9A4-4A70-9D48-E8ECA5D9BAAE.jpeg


54C08433-F5E7-4AEF-A115-C5CFF3B124FF.jpeg


3002C696-CE47-482A-8F74-2169C0EA39BD.jpeg


12887E96-0525-44E1-9172-9A0259C2CCEE.jpeg
 
deze moet ik ook nog steeds maken. lijkt me erg lekker
goed gelukt in ieder geval.

PS
op je telefoon in de camera app zie je een bliksemflitsje staan. Dat is een flitser voor fotos in het donker ;)
 
Ook pas geleden gemaakt en was inderdaad erg lekker. De kruiden zijn overigens ook gewoon in de supermarkt te vinden als je in een niet al te klein dorp woont.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
 
Mooie reportage. Deze gaan we binnenkort ook proberen.
 
Ziet er mooi uit. Maar de regels zijn duidelijk
Geen foto van de BBQ, naar de asbak
 
deze moet ik ook nog steeds maken. lijkt me erg lekker
goed gelukt in ieder geval.

PS
op je telefoon in de camera app zie je een bliksemflitsje staan. Dat is een flitser voor fotos in het donker ;)
🤣, lolbroek.
Het is soms druk met welk gerecht je wilt maken. Soort keuzestress..

ps
Ik zal je vertellen dat als je accu te zwak is dat bliksemflitsje niet meer werkt. “Spaarmodus” wist je dat 🙈
 
, lolbroek.
Het is soms druk met welk gerecht je wilt maken. Soort keuzestress..

ps
Ik zal je vertellen dat als je accu te zwak is dat bliksemflitsje niet meer werkt. “Spaarmodus” wist je dat
Daarom heb ik ook altijd een zaklamp paraat staan haha

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
 
Staat inderdaad op de TODO list........had vandeweek het filmpje van NOSKOS gezien en ben heel benieuwd
 
Terug
Bovenaan Onderaan