BasBQ
Beef en Steak

WSM47 op de kop getikt

 

Stephan90

Sprokkelaar
Berichten
46
Per abuis kwam ik een WSM47 uit 2008 tegen. Ik kon deze niet laten staan, hier en daar heb ik er al wat over gelezen maar volgens mij kan ik het beste het deurtje vervangen? Weet iemand waar ik deze kan kopen? Nog meer tips? Altijd welkom!
2b283debcbb1422f16fb8a8c8b6d0b6d.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Dat is een mooi "oudje"
Ik vind het een super fijne bbq, heel stabiel.

Wat betreft het deurtje... hij is niet heel fraai. Maar ik zou hem eerst maar is testen en kijken of er rook lekt.

Ik heb ook een "occasion" en daar zat vilt rond het deurtje.... dat werkt ook goed.

veel plezier !
 
Inderdaad, de RVS variant is aan de andere kant van de Zee te koop, hij is fraaier en steviger maar niet functioneel beter.

Met een beetje buigen maak je het deurtje ook sluitend, zeker als je niet te vaak poetst :)

Anders wat vilt ertussen zoals @BernhardQ ook al voorstels
 
Mooie bbq! Ik ben er weg van. Laatst ook een oudje uit 2014 op de kop getikt.
Geen gedoe, lekker stabiel en tja het deurtje: je kunt het vervangen door een RVS variant meer omdat het kan, niet omdat het nodig is. Lekt bij mijn wsm ook niet na wat buigen.
Bij mij lekt de deksel wat rook maar is dat spannend als het verder prima werkt?
Voor mij niet in ieder geval.
 
Mooie aankoop Stephan.

De RVS deuren zijn te koop in Duitsland.

 
Mooie aanwinst. Ideaal voor erbij

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Gefeliciteerd Stephan, prachtige aanwinst!
 
Ik ben ook helemaal weg van de WSM. Een goede poetsbeurt, meer zou ik er niet aan doen als het niet defect is.
 
Mooie aankoop Stephan.

De RVS deuren zijn te koop in Duitsland.


Aah top, ga ik even naar kijken, bedankt!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan