BasBQ
Beef en Steak

Worst workshop 28 januari 2017 bij Vuur en Rook te Lunteren

 
 
 
 

Mac

Gerijpt
Berichten
3.494
Beste collega's

Vorig jaar hebben we met een aantal van jullie een worst workshop gehouden bij Vuur en Rook (oude locatie)

Ook dit jaar zijn we in samenwerking met Vuur & Rook, maar ook met Home-Made en Bucherie bezig een workshop worst maken te organiseren.

Deze zal plaatsvinden op 28 januari 2017 bij Vuur & Rook/Home-made/Bucherie in Lunteren. (Nieuwe locatie)

30776742321_ed3330ff23.jpg


Nadat we gaan kijken naar het vakkundig uitbenen van een varken gaan we zelf aan het werk met onderstaand:

  • Verse/Droge worst
  • Pat?
  • Rookworst (Farce)

23933303704_6ceab077ce.jpg


We gaan werken met 3 groepen in een roulatie systeem, zodat iedereen aan bovenstaande onderdelen mee kan doen.
Hierdoor wordt het een workshop die een hele dag zal gaan duren van 9:00-16:00 uur.

24193708339_606e3d1489.jpg


Tussendoor maken we natuurlijk iets van worst op de bbq voor de lunch en krijgen jullie na afloop ook je gemaakte producten mee naar huis.

Na afloop is er nog ruimte om een drankje te drinken en gezellig na te kletsen en natuurlijk te shoppen in de winkel van Vuur & Rook.

Bovenstaand kunnen we aanbieden voor  ?75,- per persoon en er wordt gewerkt met een voorinschrijving, dus wie het eerst komt ....
Let op: De workshop vind doorgang bij een minimaal aantal van 25 deelnemers, en maximaal 35 (dit om het voor iedereen betaalbaar te houden, maar ook om iedereen de aandacht te kunnen geven)

Geef je op via een reply in deze mail met vermelding van je forumnaam.

Met vriendelijke groet
BertM en Mac

De volgende 28 personen hebben zich reeds opgegeven:

  • Mac
  • BertM
  • Sander72
  • Chckstrk
  • Ceriel & Hilke
  • MarcoM & Dominique
  • Danbras
  • Martijn + 1
  • Henri+Jan
  • RickWegen
  • Kamado Joe + 1
  • AVR
  • Lowietje
  • DF
  • Lxtte + 1
  • Lordpalf
  • Woody80 + 1
  • RobK
  • Vogels
  • BaliBiker
  • Frank Smoker

Nog 1 weekje en dan gaat de workshop 2017 plaatsvinden, hieronder een aantal zaken waar je rekening mee kan houden.

  • We verzamelen om 08:30 uur bij V&R te Lunteren, dan doen we een bakkie, maken we eventueel kennis met elkaar, en gaan we ons voorbereiden op een leuke dag.
  • In de loop van de dag, gaan er 1 of meerdere barbecues aan, waar iets te eten uit verschijnt.
        (Mocht je toevallig in de gelegenheid zijn, om iets lekker voor ons allen te willen maken op ??n van die barbecues, of je wilt iets speciaals laten proeven, hou je dan vooral niet in, en verras ons eens. (dat wordt zeer gewaardeerd  C00L )
  • In de worst workshop ruimtes is het niet koud, maar wel koel, dus zorg dat je een vest, trui of "fleece" jasje bij je hebt, waar eventueel een spetter vuil op mag komen.
  • Neem iets van een koelbox/tas mee, om de gemaakte goederen aan het einde van de dag in mee naar huis te nemen. (eventueel heeft Martijn ook koeltasjes)
  • Na afloop van de dag, rekenen we allemaal af bij Martijn

Mochten er nog vragen/ opmerkingen zijn, of eventueel nog aanmeldingen, laat het ons weten, en we helpen je graag.

Met vriendelijke groet
BertM en Mac
 
Januari wordt een topmaand.
 
Is dat een beetje te doen met OV?
(zelf net even gekeken, maar zo te zien is dat niet zo makkelijk uit Amsterdam, maar dat kan ook komen omdat de nieuwe reisplanner het nog niet goed doet)
Dus ik pas de vraag aan: hoever is het lopen vanuit het station?
 
Ik en mijn vrouw doen ook graag mee! Twee personen dus, mijn betere helft heeft geen forumnaam.  :)
 
Lijkt me erg leuk maar totaal geen ervaring met worst maken.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Ooooohhhh wat weer leuk!! Ga kijken of ik ook (weer) kan! Was wel errug leuk vorige keer!
 
In dat geval doe ik graag mee!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
avr zei:
In dat geval doe ik graag mee!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Hoe geef ik me op? Kan iemand mij op de lijst zetten?




Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Van hoe laat tot hoe laat is dit?
Ik heb nl. 's avonds een nieuwjaarsreceptie
 
Ren? zei:
Van hoe laat tot hoe laat is dit?
Staat in de tekst Ren?  ;)

Hierdoor wordt het een workshop die een hele dag zal gaan duren van 9:00-16:00 uur.
 
Ik heb er in ieder geval heel veel zin in!
Nog 2 maandjes de tijd om me in te lezen in de kunst van het worst maken , weet ik in ieder geval waar ze het over hebben als totale leek!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Hierbij zou ik me ook graag willen aanmelden voor de workshop.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan