BasBQ
Beef en Steak

Wil mn igrills gaan vervangen

 
 

Ikbat

Stoker
Berichten
285
Ik zit te kijken om mijn igrill’s te vervangen.
Heb ze inmiddels al een tijdje. ( 2 van de 3 van voor de tijd dat het van weber was)

Nu ben ik aan het rond kijken, en wil dus wel een WiFi thermometer. We zo makkelijk als er toch een nieuwe komt.
(Naast de thermopen natuurlijk)

Is de flame boss de beste op het moment en een aanrader? Of juist niet?

Het hoeft geen dure te zijn (goedkoper liever) maar uit principe bestel ik niets op aliebaba. Dus die vallen af
 
Ik heb de Inkbird Ibbq-4bw. Qua prijs denk ik de goedkoopste wifi thermometer die je kan krijgen die ook in de bbq kringen als goed beschouwd wordt. Ik ben er erg blij mee in ieder geval, topding. Erg acuuraat en geen problemen met bereik. Overzichtelijke app.
 
Dank je wel, de inkbird heb ik ook al even gekeken.
Wat me opvalt aan de inkbird. Is dat er veel diverse modellen zijn. Hoe zit het met de probes zijn die een beetje duidelijk en goed verkrijgbaar.

Ik ken mezelf en ik sloop wel eens wat probes. Als ik dan nieuwe bestel en ze werken niet (goed) omdat het net weer een update is, of ander model dan ben ik m ook zo beu
 
Dan denk ik dat dat hem gaat worden, ik lees er inderdaad goede dingen over, en zie m in de aanbieding nu. Dank je wel
 
Dan denk ik dat dat hem gaat worden, ik lees er inderdaad goede dingen over, en zie m in de aanbieding nu. Dank je wel
Let op dat je wel de versie met Bluetooth EN wifi koopt

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Is de goede

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
De vervanging is binnen.

Eerste indruk, het installeren gaat snel, en geen batterijen. Dat is ook wel prettig (denk ik) voordeel is dat je niet hoeft te wisselen, maar moet er wel aan denken als ik wat langer mee ga dat ik een oplaad kabel mee neem 😂 scherm is wel overzichtelijk zo, beter dan de lettertjes van de igrill. (De mini had geen scherm)

Nadeel, de igrill heeft mooie probe houders voor het opbergen. Dus is met een draadje vast gebonden. Maar als dat het ergste is,

9EB0ED49-E311-4539-A22D-760BE0D9F01B.jpeg
 
Mooi ding.
Ik ga ook voor de vervanging van de iGrill2 en heb voor de Flame Boss 500 gekozen. Bij de toppy winkel nu een klein aanbiedinkje.
Reden was omdat ik het ook wel comfortabel vindt om met de meerprijs de temperatuur strak te kunnen regelen.
 
Volgens mij ook echt een topper,

De pit controler is zeker een heel goede optie, alleen is dat ook een optie waar ik helaas geen gebruik van kan maken met de Oklahoma.
 
Terug
Bovenaan Onderaan