BasBQ
Beef en Steak

Wie is Tante Agnes

Tante Agnes

Kooltjesharker
Berichten
104
Hoi allemaal,

Ik ben Agnes en een soort van doorgeslagen hobby kok, gelukkige huisvrouw, gelukkig getrouwd, zuchtende puber moeder van 1 zoon en trotse eigenaar van 2 Rhodesian ridgebacks.
Qen deden we hier al met grote regelmaat op onze Webers maar toen ik een Mycooker won op FB werd het BBQen een onderdeel van het wekelijkse bijna dagelijkse kook gebeuren hier in huis.
Een aantal van jullie kennen me misschien al van een ander forum onder de naam Little Red. ( Vond ik toen wel leuk klinken met de komst van de Rode MC en ja ik ben een natural red head... )
Maar nu ik me wat meer in de Q wereld begeef, kan ik me maar beter meteen als vrouw voor stellen. Want laten we wel wezen, de vrouwen rukken op achter de Q enne dat is natuurlijk een mooie zaak.
Mijn liefde voor koken en Qen deel ik graag en leg ik graag vast om mensen te laten zien hoe leuk en makkelijk lekker en gezond koken kan zijn.
Moet me hier nog even inlezen hoe alles werkt, wat de regels zijn enz maar dat komt vast wel goed!
Smakelijke groeten Agnes
 
Van harte welkom Agnes!!
 
Ha Agnes! Welkom hier, gezellig dat je mee komt doen.


BertM zei:
En doorgeslagen zijn er wel meer hier :)

Daar komt ze vanzelf wel achter Bert, niet gelijk uit de school klappen =))
 
hoi Agnes,
welkom bij dit edele genootschap.
en we hebben wel meer losgeslagen vrouwen hier  :) ;) :p
 
Leo zei:
hoi Agnes,
welkom bij dit edele genootschap.
en we hebben wel meer losgeslagen vrouwen hier  :) ;) :p
Echt he Leo? Moet dat nu weer zo? Jammer weer...... =)) =))
 
Dominique zei:
Leo zei:
hoi Agnes,
welkom bij dit edele genootschap.
en we hebben wel meer losgeslagen vrouwen hier  :) ;) :p
Echt he Leo? Moet dat nu weer zo? Jammer weer...... =)) =))

Ik heb geen enkele naam genoemd  :p
Heet alleen Agnes gezellig welkom  ;)
 
Welkom Agnes!
 
Hoi Agnes, welkom bij het BBQ Genootschap
 
Hoi Agnes!

Welkom bij ons!! Gezellig!
 
Ha ha nou deze tante kan inmiddels wel wat hebben hoor maar is altijd wel fijn om te weten dat er meer gekken zijn op de kookwereld zoals ik ;)
 
Welkom Agnes,

leuk weer meer gezelligheid hier
ik zie met spanning je bijdrage tegemoet
 
Hoi Agnes,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Adoe, Tante Agnes.
Wat een heerlijkheid om jou hier te ontmoeten, Crea Bea!
Hoop dat je lang blijft rondhangen hier, zodat iedereen kan genieten van je BBQ creaties.
 
Tante Aggie, welkom hier.
Ik hoop dat we op dit forum weer een hoop creativiteit met elkaar mogen delen  :-* Jet

 
Terug
Bovenaan Onderaan