BasBQ
Beef en Steak

wie heeft ervaring met de looftlighter?

 

boyke ten broeke

Stoker
Berichten
257
Gisteren avond zat ik zomaar wat te googelen op het woord van bbq en manieren van aansteken, en kwam op een youtube filmpje genaamd looftlighter. een manier om je kolen enz. aan te steken zonder gebruik van aanmaakblokjes. En nu was mijn vraag, is er hier iemand bekend mee? en zo ja, is het iets?


looftlighter_image2_000_000.jpg


looftlighter_mood1_000_000.jpg



 
Ik heb ze werkend gezien, en het werkt. Nadeel is dat je er wel een verlengsnoer  bij nodig hebt en dat het apparaat best lang heet blijft na afloop.
Prijs vond ik ook minder.
 
Ja ik heb ze ook gezien vorig jaar op het NK in Hoofddorp maar ik denk het zelfde erg duur.
 
Frits +1
 
Bert heeft er een volgens mij.
Meeste mensen die hem hebben zijn er wel over te spreken.
 
als je hem hebt, moet je maar een veslag posten met een berg foto's hoe het werkt en wat je er van vind Henny, kunnen andere leden dan hun voordeel mee doen  ;)
 
Leo zei:
als je hem hebt, moet je maar een veslag posten met een berg foto's hoe het werkt en wat je er van vind Henny, kunnen andere leden dan hun voordeel mee doen  ;)

Zal ik doen Leo, er staan ook filmpjes op google, wat ik gezien heb, werkt het perfect.
Ook geen rook meer van aansteekblokjes ;)
 
is bij jou op het balkon wel belangrijk he
 
Ik heb m in het assortiment. Leuk ding, idd niet goedkoop. Wel h??l makkelijk om het midden van je kolenberg in je ceramic snel en gecontroleerd aan te steken....
 
Ik speelde ook met het idee er een te kopen. Kwam toen op markplaats een Barbequik tegen elektrisch 600 watt. Binnen 10 min een smeulend vuurtje. Op internet zag ik hem nieuw voor ?22 Mischien een alternatief?
 
mooi speeltje, ben benieuwd wat je ervaringen er mee zijn straks
 
Zeer benieuwd wat je er van vindt Henny, want ik kan de gadgetfreak in me bijna niet meer van de "Buy me now" knop weghouden.
 
Mooie aankoop. Ik wacht nog even op de draadloze uitvoering ;)
 
Heb hem net voor de eerste keer uitgeprobeerd, in 1 woord geweldig.
Binnen 2 min een lekker vuurtje en totaal geen rook, me aanmaakblokjes kan ik storten.
Een zeer tevreden mens. ;)
 
Dat is goed nieuws voor jou Henny!
 
Terug
Bovenaan Onderaan