BasBQ
Beef en Steak

WGA vs. GrillGuru Picnic

 
 

Beun

Gerijpt
Berichten
2.598
Hi allemaal!

Ik mag weer wat aan de collectie toevoegen haha. Ergens heb ik gezien dat GG nu een Weber look-a-like heeft.

Wat zouden jullie kopen en waarom? De Picnic gaat voor € 59,- en de WGA voor € 89,-. Ik begreep dat de kwaliteit van Weber ook niet meer zoals vroeger is?
 
@Beun, Bedankt om te delen. Heb zopas de picnic besteld bij Rookplankje,
Ziet er goed uit want met handvaten aan de zijkant en een thermometer en natuurlijk de prijs. :)
 
@Beun, Bedankt om te delen. Heb zopas de picnic besteld bij Rookplankje,
Ziet er goed uit want met handvaten aan de zijkant en een thermometer en natuurlijk de prijs. :)
Dat ben ik dus met je eens. Hopelijk is de kwaliteit ook naar behoren. Wanneer komt die (onder voorbehoud) binnen?
 
@Beun Heb nog géén datum, dit staat in de bevestigingsmail:
"Zodra we jouw bestelling hebben ingepakt, ontvang je een email met Track&Trace-link waarmee je het pakket(je) kan volgen."
 
@Beun, de Picnic is vandaag toegekomen. Na het in mekaar zetten vielen me deze gebreken op:
Deksel pas niet, redelijk veel speling en is op meerdere plaatsen beschadigd.
Ik raad dit toestel niet aan!
GrillGuru-Picinic (1).jpg
GrillGuru-Picinic (1).jpg
GrillGuru-Picinic (2).jpg
GrillGuru-Picinic (3).jpg
GrillGuru-Picinic (4).jpg
GrillGuru-Picinic (5).jpg
GrillGuru-Picinic (6).jpg
GrillGuru-Picinic (7).jpg
 
Tja, waarom raad ik een WGA aan? Nou gewoon... ik zou niet meer zonder kunnen!

SDJ_1311.JPG


PS als je interesse hebt in een WGA houdt dan de bouwmarkten in de gaten, die hebben soms 25% kortingsacties op het hele assortiment. Ik kocht mijn WGA jaren geleden nog bij Praxis zo voor 75 euro. Maar er zijn nu minder en minder bouwmarkten die ze verkopen. Napoleon lijkt een beetje de overhand te krijgen daar. Maar ik vind 99 euro voor een WGA ook helemaal niet te gek hoor, ik heb er heel erg veel plezier van!
 
De Picnic is vandaag toegekomen. Na het in mekaar zetten vielen me deze gebreken op:
Deksel pas niet, redelijk veel speling en is op meerdere plaatsen beschadigd.
Ik raad dit toestel niet aan!
OMG, die is wel heel behoorlijk beschadigd zeg! Zou je die niet gewoon retour sturen?
 
@Beun
Ik had al contact met rookplankje en retourneren is géén probleem. Ze zijn trouwens prima qua service bij rookplankje.nl.
Maar ga hem hem niet terugsturen.
De handatten en thermometer gebruik ik voor de WGA die ik daarnet bestelde en het rooster komt ook wel ergens van pas.
In de bak ga ik bloemekes planten :)
 
@Poppoll, dat zijn flinke beschadigingen. Jammer dat het niet is wat we er van hadden gehoopt. Ik ga ook maar eens de WGA in de gaten houden.
 
Moest je het toch willen proberen:
rookplankje.nl "Wij hebben meteen even in het magazijn gekeken naar de inhoud van andere dozen en die zijn in zeer goede staat.
Het lijkt erop dat het zoals wij het in Holland zeggen een "maandagochtend" exemplaar was."
 
Ik kreeg deze mail deze morgen van rookplankje.nl:
Zou je ons willen doorgeven wat je wilt dat wij voor je doen:

Optie 1 : een nieuwe Picnic aan je versturen (beschadigde hoeft niet retour)
Optie 2 : Aankoopbedrag terugstorten (beschadigde hoeft niet retour)
Van service gesproken.
 
Ik kreeg deze mail deze morgen van rookplankje.nl:

Van service gesproken.

Heel netjes dat ze je zo actief benaderen om het op te lossen....... dat mag ook wel eens gezegd worden inderdaad (y) ;)
 
Ik kreeg deze mail deze morgen van rookplankje.nl:

Van service gesproken.
Daarmee gaan ze zeker punten scoren. Wat ga je doen?

Ik ben benieuwd of ze de post hier hebben gezien en hopen hiermee goede reclame te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan