BasBQ
Beef en Steak

We kunnen van start!

Jeffvr

Tondelzoeker
Berichten
5
Hi Guys, zoals een tijdje geleden al aangekondigd de BGE is er en wat een monster!

Het kostte alleen iets meer tijd om een meubel te maken iets met vakantie en te warm om te klussen 😉 maar het is zo goed als klaar!

7289B438-85B3-441D-99D8-D8E5B54FA2A6.jpeg


6D9EF52E-B2FB-4009-A867-E479DED072A7.jpeg
 
Mooi! Ziet er allemaal heel netjes uit.

Waarom heb je de rand achter de kamado niet laten doorlopen?
 
Dat heb je mooi voor elkaar, veel plezier ermee
 
Dat is een mooi meubel, veel plezier er van!
 
Dat ziet er gelikt uit, ga je veel plezier aan beleven.

Zie dat je de lampen achter je hebt geplaatst (of misschien zaten ze er al) betekent wel dat je altijd in je licht staat :unsure:.. maar dat ga je vanzelf mee maken.
 
Dat ziet er gelikt uit, ga je veel plezier aan beleven.

Zie dat je de lampen achter je hebt geplaatst (of misschien zaten ze er al) betekent wel dat je altijd in je licht staat :unsure:.. maar dat ga je vanzelf mee maken.
De foto ziet er wat vertekend uit waar de spots hangen begint ook meteen het werkblad. Vooralsnog zie ik alles heel goed vooral als je bedenkt dat ik normaal alleen het kleine lampje achter de bbq had 😁 maar iig bedankt voor het meedenken 👍🏻
 
Ziet er strak en netjes uit.
Nu bollen met geit....
 
Mooi zo een buitenkeuken. Deze week offerte binnen gekregen voor eentje waar mijn KJC en Junior in kunnen. Prijs was dik ok naar mijn zin, maar mijn vrouw staat er momenteel niet voor open daar we net een fortuin besteedt hebben aan onze binnenkeuken. Dus het zal dromen blijven.

Echt een mooi exemplaar heb je.
 
Terug
Bovenaan Onderaan