BasBQ
Beef en Steak

Wagyu A5 10+ ribeye

Om te vieren dat ik 5000 abonnees op mijn YouTube kanaal had deze week leek het me fijn omdat te vieren met een bijzonder stukje vlees. En na wat overleg met onze forumsponsor toen ik een bestelling ging afleveren bleek de Wagyu A5 in de aanbieding te zijn. Dus die mocht mee naar huis.

Ja en wat die je dan met zo?n mooi stukje Japanse koei? Niet zo gek veel. Beetje zout, heet aanzetten voor een mooi korstje en dan genieten

32fe9bc9f2b8d20ce7cd51b2b7a9c920.jpg


Gelukkig heb ik de video nog...

 
Geweldig Dennis, proficiat!

Dat je dat nou net met ons wil delen. Geweldig!

Op naar de 10K zeg ik!
 
Een Wagyu moment in plaats van een champagne moment, ik vind het een goede keuze. Gefeliciteerd
 
G E W E L D I G !!!
Zit hier te watertanden Dennis. Nu wil ik ook

Gefeliciteerd met de 5k
 
Uiteraard van harte met de mijlpaal. Mag je filmpjes ook heel graag zien. Heb dit vlees 1x gehad bij Sazancha in het Okura. Inderdaad geweldige ervaring. Waren wel kleinere stukjes maar kan mij niet zo goed herinneren dat er zo veel vet af kwam. Mooi om te zien dat het gelijk begon te smelten toen je het in de pan deed. Heb je nog wat met het rest vet gedaan?
 
Blijft een heerlijk stukje vlees, gratz!
 
Gefeliciteerd met de 5.000! Prachtig stuk vlees, ik zag het ook in de aanbieding staan... maar ik vond het iets te duur om zomaar bij een paas-bbq te kopen.
 
Gefeliciteerd Dennis. Mooi stukje vlees voor n mooi moment!

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 5 met Tapatalk

 
Gefeliciteerd Dennis. Prachtig stukje om een prachtig moment te vieren!
 
Van harte, met verbazing gekeken hoe eenvoudig zo'n duur stuk vlees klaargemaakt kan worden. top
 
Mooi, ziet er heerlijk uit, lijkt me fantastisch.
 
Noskos gefeliciteerd met de 5k sub?s. Gaat lekker zo.
En wat een stuk vlees. Nog nooit gegeten of ergens zien liggen. Staat wel op de wenslijst. Daar heb je lekker van kunnen snoepen
 
Ik heb het vet nog gebruikt voor aardappeltjes. Je zou het ook over je burgers kunnen smeren om ze rijker van smaak te maken.
 
 
 
 
 

picosuma

Gerijpt
Berichten
2.708
Gefeliciteerd met de 5000 abonnees


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Terug
Bovenaan Onderaan