BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

sanderhul123

Tondelzoeker
Berichten
6
Hallo!
Mijn naam is Sander en heb sinds ongeveer 4 maanden een Grill Guru Large.
Al lang volg ik dit forum en heb al veel tips en tricks geleerd! Hoog tijd om mijzelf dus voor te stellen!

Hiervoor enkele jaren gewerkt op een Weber, maar sinds vorig jaar begon het hebben van een Kamado ook te kriebelen. Na het zien van de Grill Guru bij de Makro toch maar mijn vrouw “meegesleurd” om te kijken, en met resultaat! 😁

Aangezien ik de zij-tafels erg klein vond en niet lekker vond werken, ben ik deze week bezig geweest met het bouwen van een meubel. Gisteren voor het eerst spare-ribs gemaakt en wat werkt dit fijn!
98575BDA-B34A-4F44-B809-E3FDB45EB53A.jpeg
 
Hallo Sander, welkom op het Genootschap, je hebt alvast leuk "speelgoed" staan ;)
Mooie werkplek en een mooie bbq, veel plezier ervan gewenst!
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Goede middag! Welkom en een erg mooi en praktisch meubel. De gladde plaat rechts = inductieplaat?
 
Bedankt allemaal!

@Cherrywood Ja klopt, is een inductieplaat! Zit er "los" in, en haal hem eruit zodra ik klaar ben met koken. Zit een stopcontact in het meubel die geschakeld is met een schakelaar in de schuur ernaast. Zo kan ik het stroom helemaal van het meubel halen.
 
Mooi meubeltje hoor, zou ook wel zoiets willen! Helaas ben ik gezegend met 2 linkerhanden.

Welkom
 
Welkom bij het genootschap

aan d’r haar meegesleept? 😉
Maar goed dat ze meegegaan is en goedkeuring heeft gegeven. Wel wat meer werkruimte ge
 
Terug
Bovenaan Onderaan