BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

 
 
 

Bakero

Kooltjesharker
Berichten
225
Hallo, ik kom uit Noord-Holland en heb me zojuist aangemeld(y). Er werd gevraagd om me even voor te stellen dus bij deze. Ervaringen met mijn Weber GBS BBQ 57cm heb ik wel maar dat is meerendeel met hamburgers en satevlees geweest. Via YouTube heb ik veel gekeken naar NOSKOS en daar heb ik ook eea van gemaakt (suikerbrood pudding en pig shots) wat zeer gewardeerd werd door de familie en vrienden. Zo begint een ieder volgens mij. Nu wil ik meer gaan ontdekken in de mogelijkheden en heb mezelf een Dutchoven aangeschaft (voor de Mexicaanse hertenstoofpot) en heb een bestelling gedaan bij basbq van rookhout en ecobrasa briketten. Tenslotte is een goede voorbereiding erg belangrijk. Ik heb met koken geen ervaring dus producten als jalapeño zegt mij niet zo veel. Dus kopen en proeven en dan ervaringen opdoen. Ik wil mij nu gaan toeleggen op het low en slow bbq-en. In mijn omgeving zoek ik lokale veehouders waar ik vlees en zuivelproducten kan kopen. Dus de sparerib is besteld bij http://www.hoeveslagerijleeuwenhorn.nl en de rub komt van NOSKOS. Deze staat dus hoog op mijn lijstje. Het zou super zijn als ik via het bbqgenootschap aan prachtige tips mag komen. Als jullie nog vragen hebben stel ze dan aan me. Groeten.....
 
Welkom bij het genootschap

Rustig de forums doorlezen en, wat je zegt, de ervaringen op doen
 
Terug
Bovenaan Onderaan