BasBQ
Beef en Steak

Verbouw bbq meubel

 
 
 

de volle

Gemarineerd
Berichten
1.052
IMG-20210306-WA0000.jpeg






Omdat de Everdure 4K eruit gaat en de Monolith er niet in past moest er het een en ander aangepast worden. Helaas is de Monolith nog niet binnen maar ik hoop dat dit deze week gebeurt dan gaat de beschadigde retour.
IMG20210719155617.jpg

Ik heb er gewoon een unit vanaf gezaagd. Tsja of ie er mooier van is geworden? Ik weet het nog niet maar een nieuwe maken vind ik zo zonde van de materialen.
Wel een nieuwe deksel voor de weber besteld. Na bijna 20 jaar gin het handvat wel veel bewegen en er was een grote roestplek die bijna door is. Alleen ze vermelden er niet bij dat er geen handvat aan een nieuwe deksel zit. Deze nabesteld de thermometer heb ik van amazon gehaald een stuk goegkoper dan Weber en de volgende ochtend was deze al in huis. Een handvat bij weber duurt wat langer maar twee knopje doen het wel even.
 
Niet alleen een stuk afgezaagd toch? Zie nu ook wielen

wel een aardige uitbreiding geworden
 
Ja, alleen een stuk afgezaagd. betonblad afgezaagd. Wielen een unit verplaatst. Was nog geen uurtje werk. Het bouwen duurde wel ietsje langer.
De uitbreiding valt wel mee. ik heb een cm of 60 meet afleg ruimte. En er is meer ruimte op mijn nieuwe monolith dan op de everdure 4k
 
Terug
Bovenaan Onderaan