BasBQ
Beef en Steak

vandaag KJ 2 classic gekocht

 
 

patola

Sprokkelaar
Berichten
42
Hoi allen,

een aantal jaar met veel plezier mijn eerste kamado (patton 21 inch) gebruikt. Helaas viel hij kapot. Brak een wieltje af en het ei viel langzaam op de tegels.
Helaas is zowel de buiten als binnenkant gescheurd. Wat was dat enorm balen zeg.

Ik wilde niet lang zonder kamado en heb uiteindelijk gekozen voor de KJ classic 2. Vandaag gekocht in Son bij Bbqshop brabant. Donderdag kan ik hem ophalen.
De twijfel tussen de BGE en de KJ was enorm. Uiteindelijk op gevoel en deels door de uitgebreidere uitvoering gekozen voor de KJ.

Hopelijk ga ik hier net zo veel plezier van beleven als van de oude kamado.

Gr, Patola
 
Welkom
Je hebt zeker geen verkeerde keus gemaakt. BGE was trouwens ook een goede keuze geweest, maar deze komen inderdaad wat kaler. Hoe dan ook ga je geen spijt van krijgen.
 
Welkom. Ik ben budget aan het regelen bij het huismanagement voor dd KJ2
 
Patalo, welkom op het Genootschap, veel plezier met je nieuwe kamado.
 
Welkom hier!
 
Welkom. Ik ben budget aan het regelen bij het huismanagement voor dd KJ2
Als het goed is staat er in Bauhaus Hengelo nog eentje te koop die je voor 1050,- kan kopen net als een andere forum member hier. Ik kreeg vorige week een bericht dat hij weer op voorraad was namelijk, maar ben al voorzien. Het is het proberen waard (met de Hanos actie van 1200,- richting de Bauhaus).
 
Hoi Patola,
welkom bij het Genootschap
 
Veel plezier ermee. Ik heb de Classic 1 in bestelling, maar begin stilaan spijt te krijgen dat ik toch niet de 2 heb genomen, maar ik weet nog niet of ik nu ineens in een keukenprins ga veranderen en daarom vond mijn vrouw het prijsverschil toch iets te groot om dan meteen voor het betere gerief te gaan. Mss dat het er toch ooit van komt. Ofwel gewoon een Classic 2 erbij :cool:
 
Veel plezier ermee. Ik heb de Classic 1 in bestelling, maar begin stilaan spijt te krijgen dat ik toch niet de 2 heb genomen, maar ik weet nog niet of ik nu ineens in een keukenprins ga veranderen en daarom vond mijn vrouw het prijsverschil toch iets te groot om dan meteen voor het betere gerief te gaan. Mss dat het er toch ooit van komt. Ofwel gewoon een Classic 2 erbij :cool:
Ach je kan de 1 gewoon langzaam upgraden naar de 2, met uitzondering van het scharnier dacht ik (voor mij de reden om 2 of hoger te kopen).

Als je toch iets anders wil aanschaffen dan zou ik meteen doorsparen voor de Big Joe. Hoe wil je anders 12 kg brisket in 1 keer klaar maken, of 8 full racks of ribs :D
 
Ik had even getwijfeld om de XL van Outr te kopen. Maar meestal hebben we hem maar voor het gezin nodig en dan is die XL wel wat te groot om telkens heet te maken. Garantie was ook maar 2 jaar. Maar wel spotgoedkoop.
 
Welkom bij het genootschap
Hopelijk gaat deze niet omvallen
 
welkom :)
 
KJ's zijn mooie apparaten, welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan