BasBQ
Beef en Steak

Vakantie = WGA !

 
 

BernhardQ

Pitmaster
Berichten
560
Zo we zijn weer op vakantie.

Dit jaar naar Duitsland.

Dus hup naar de supermarkt. Naast de verse groenten ook wat spul om te grillen ingeslagen

Dag 1 braadworst
De WGA aangeslingerd, de worst alvast bij laten komen van de kou. En toen op de q -eerst indirect- tot ongeveer 65°c.

Daarna nog even direct voor een kleurtje.

De dag was geslaagd ! 🤗
20200712_181055.jpg

20200712_182545.jpg

20200712_183424.jpg



Dag 2 halskarbonades
Wederom de WGA aan.
Ondertussen de karbonaatjes voorzien van wat pezo aangevuld met knoflook. Lekker simpel we zijn immers op vakantie!😎

Deze heb ik ongeveer 2 min aan weerskanten gegrild.
Ze waren toen wel klaar. Was best mager vlees en dat moet echt niet te lang!

De karbonaatjes vielen meer in de smaak dan de worsten. Wij houden niet meer zo van dat kant-en-klare gekruide vlees. Is vaak te veel gekruid.

20200713_180922.jpg

20200713_181327.jpg


Fijn ding zo'n WGA!

Morgen iets met paprika van de WGA 😊
 
De WGA is al jaren een trouwe vakantie bondgenoot hier. Heel veel plezier ermee!

Groeten van Robert
 
Top ding! Ik neem hem ook al jaren mee. Onlangs het rekje wel door midden gezaagd voor wat extra ruimte.
Fijne vakantie nog!!
 
Ey @Bram zo'n GrillGrate, werk dat een beetje of zit er ook een beetje marketing achter.

Ik zit er ook wel eens naar te kijken. Twijfel een beetje tussen een gietijzeren rooster en een GrillGrate.
 
Afgelopen weekend een paar dagen in de Ardennen op de camping gestaan, uiteraard ook de WGA mee. Weinig foto's van het klaarmaken van de stukken vlees, wel 1 genomen van een flank steak, op de WGA bereid! Erg smakelijk hapje was het!
(iets te kort laten rusten ;) )
2020-07-18 17.29.04.jpg
 
De WGA is echt een super bbq, helemaal voor op vakantie, hier staat de WGA op zolder want ik heb op mijn vakantieadres een Primo oval XL🤪
Bernhard nog een hele fijne vakantie en laat de foto's van de volgende gerechten maar doorkomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan