BasBQ
Beef en Steak

Tips voor een marinade/olie spray fles?

 
 
 

Revers88

Pitmaster
Berichten
858
Heeft er iemand een mooi adresje voor de aanschaf van een sprayfles die kan gebruiken voor marinade/olie? En dan het liefst zonder dat de verzendkosten hoger zijn dan de fles zelf;) of gewoon een bekende fysieke winkel:)
 
Zal olie / marinade niet te dik zijn om te sprayen?
 
Zal olie / marinade niet te dik zijn om te sprayen?

Ja, het mag in eerste instantie ook nog een gewone sprayfles zijn waarin ik iets van appelsap of whiskey kan doen?
 
Een spuit bolletje van de kapper? Hebben ook redelijk wat spraykracht lijkt me! Online of bij een kapperswinkel maar misschien ook wel bij de action ofzo?
 
Action heeft prima plantenspuiten, als je er een beetje voorzichtig mee bent kan je er best een poos mee doen.
 
Yep, plantenspuitje kopen. (action of Ikea)
 
ik heb in de supermarkt een spray-flesje met olijfolie gekocht. staat gewoon bij de olijfolie e.d.
deze vul ik elke keer bij
werkt tot nu toe goed. En anders koop ik gewoon weer een nieuwe.

ik weet niet of een plantenspuit geschikt is voor olie.
 
Hier ook inderdaad een spray flesje met olijfolie gekocht en deze navullen. Ook gebruik ik regelmatig een plantenspuit van Ikea voor olie, werkt ook best goed.
 
Net wat iedereen hier zegt de simpelste planten spuit werkt prima.
 
Voor olie heb je bij bijv de Albert Heijn ook een sprayflesje (met extra vergine olijfolie). Deze olie eruit gehaald en in een grotere fles gedaan / overgeschonken, vervolgens het sprayflesje gebruikt voor andere dingen.... super el cheapo!
 
Ik ben binnenkort jarig en heb deze om mn verlanglijstje gezet:


Lijkt me wel een mooie degelijke fles.

Waar ik nog over heb gedacht is of een plantenspuit wel foodsave is. Met name voor de wat zure spray's.
 
Terug
Bovenaan Onderaan