BasBQ
Beef en Steak

Thermapen

 
 
 

Bakero

Kooltjesharker
Berichten
225
Zo, mijn nieuwste aanwinsten. Een marinade injector en een thermapen. Beide van het weekend goed gebruikt met de pulled pork. Wedstrijd recept van NOSKOS aangehouden inclusief de coleslaw en het resultaat was werkelijk om te smullen.

A775C28A-3ED1-4871-9108-F4E953CE9215.jpeg


53A1756D-2EC1-48A1-8BD4-5275A3FF5E89.jpeg
 
Van die thermapen ga je heel veel plezier aan beleven.
is het de drie of de vier?
 
Frits, maakt de versie nou echt verschil?
 
Frits, maakt de versie nou echt verschil?

Andere batterij vind ik een voordeel, deze versie is iets sneller maar het grootste voordeel vind ik dat de display automatisch slaapt èn weer wakker wordt zodra je de thermometer weer oppakt. ook het automatisch roteren van de display is ideaal in mijn ogen. Mijn MK3 ging maar niet stuk maar anders had ik die MK4 al eerder gekocht. ik zou er niet voor overschakelen maar nu ik ze beide heb pak ik toch makkelijker die MK4. Die MK3 houdt ik apart in een foudraaltje voor als we weer op campagne mogen voor catering en wedstrijdjes...
 
Mooie injectie set heb je daar Bakero!
 
Andere batterij vind ik een voordeel, deze versie is iets sneller maar het grootste voordeel vind ik dat de display automatisch slaapt èn weer wakker wordt zodra je de thermometer weer oppakt. ook het automatisch roteren van de display is ideaal in mijn ogen. Mijn MK3 ging maar niet stuk maar anders had ik die MK4 al eerder gekocht. ik zou er niet voor overschakelen maar nu ik ze beide heb pak ik toch makkelijker die MK4. Die MK3 houdt ik apart in een foudraaltje voor als we weer op campagne mogen voor catering en wedstrijdjes...
Wat een mooie uitleg van je. Ik verdiep me vaak in dergelijke aankopen en begrijp heel goed dat als er weer iets nieuws is je dat eigenlijk ook wel wilt hebben. Het zijn ook geen goedkope dingen maar ik denk zeker dat ik de thermapen vaak ga gebruiken.
 
Andere batterij vind ik een voordeel, deze versie is iets sneller maar het grootste voordeel vind ik dat de display automatisch slaapt èn weer wakker wordt zodra je de thermometer weer oppakt. ook het automatisch roteren van de display is ideaal in mijn ogen. Mijn MK3 ging maar niet stuk maar anders had ik die MK4 al eerder gekocht. ik zou er niet voor overschakelen maar nu ik ze beide heb pak ik toch makkelijker die MK4. Die MK3 houdt ik apart in een foudraaltje voor als we weer op campagne mogen voor catering en wedstrijdjes...
Bedankt. Ik heb vlgs mij een v2. De auto anti sleep functie Is wel een dingetje.nu .moet je de pen even naar binnen en buiten bewegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan