BasBQ
Beef en Steak

Teamgenoten gezocht.

 
 
 
 

barts

Stoker
Berichten
253
Ben er erg vroeg bij maar wil graag voor volgend wedstrijdBBQseizoen een BBQ Team starten. Ben opzoek naar teamgenoten die tot maximaal een uur rijden van Bergen op Zoom wonen. (Maakt het oefenen/vergaderen etc wel gemakkelijker.) Sponsoring is deels al geregeld :) Heb je interesse en vooral zin stuur me pb als je wil. En hopelijk kunnen we een leuk en vooral gezellig team opstarten.

Gr. Bart
 
gaaf Bart, succes man
 
richard0501 zei:
Leuk man, kom ongeveer elke wedstrijd langs Bergen op Zoom gereden, kunnen we in colonne rijden... :D
Bob schema maken Richard kunnen we carpoolen ;)
 
uiteraard maar ben er graag optijd bij Hahaha zo heel gemakkelijk zal het niet zijn/worden om een team te cre?ren.
 
Goed initiatief Bart, altijd leuk om weer een wedstrijdteam te verwelkomen!
 
barts zei:
Ben er erg vroeg bij maar wil graag voor volgend wedstrijdBBQseizoen een BBQ Team starten. Ben opzoek naar teamgenoten die tot maximaal een uur rijden van Bergen op Zoom wonen. (Maakt het oefenen/vergaderen etc wel gemakkelijker.) Sponsoring is deels al geregeld :) Heb je interesse en vooral zin stuur me pb als je wil. En hopelijk kunnen we een leuk en vooral gezellig team opstarten.

Gr. Bart

Leuk Bart, ikzelf heb wel interesse. Kom uit Brabant (Mierlo) en dat is toch 1,5 uur rijden.
Beeros ook actief op dit forum heeft een verzoek gedaan om een team op te richten. Hij komt uit Nijmegen. Dat is vanuit mij een uur rijden. Helaas is het animo niet groot, we zijn pas met z'n 2-en...

Dus jouw oproep is wel interessant.. Misschien reageert Beeros (Maarten) ook wel op dit bericht..
Succes..
 
Bart, Ik woon in Bergen op Zoom, Meilust! Dus schrijf me in! :)  Zit nu op kantoor, dus allemaal even vlug vlug vlug.

Stuur me een PB en dan kunnen we wat dingen gaan regelen!
 
Tof Rolaanndd je hebt pb :D
 
Hoi Bart, zou je wat meer info kunnen sturen wat de bedoeling is.
Ik woon zelf in zeeland en zit vaak op de camping in Ruchpen.
Misschien wel intresse.
Doe even een pb
 
Geen idee wat je plannen zijn, maar ik heb wel interesse. Je weet misschien nog wel waar ik woon, daar je nog niet heel lang geleden hier wat spullen hebt gebracht in Bergen op Zoom ;-)
 
We zijn nu met 2-3, dus nog steeds op zoek naar gegadigden  :)
 
Ik woon in Dordrecht en ben ook wel ge?nteresseerd. (ongeveer 60 km, dus ongeveer 3 kwartier rijden)
Wellicht kun je me een PB sturen met wat je voor ogen hebt en wat je verwacht (que kennis en kunde en ervaring).

Ben benieuwd
 
2/3e team? Is dat zoiets als 2,4 kind? =))
 
Terug
Bovenaan Onderaan