BasBQ
Beef en Steak

Sticky Beer Can Chicken

 
 
 

Bucari007

Stoker
Berichten
286
Beer Can Chicken Sticky as Hell

De vrouw kwam thuis met de BBQ rubs van de Aldi( //), maar het viel me op dat hier geen, of heel weinig suiken in zit, dus maar zelf wat toegevoegd. Nieuwe Rubs zijn altijd leuk om te proberen en deze kostten niks, dus het proberen waard, ben benieuwd.

Toch maar weer een bierblikje gebruikt(weet dat het niets toevoegd, maar toch een mooi excuus om een biertje open te trekken om een doordeweekse dag).

Dus naast de zoetere rub, ook een glazing gemaakt van; Bourbon/cola/honing/kaneel/boter/ketchup/worchestersaus. Ben benieuwd...klinkt iig ZOET.

Even licht gerookt met Kersenhout(wederom zoet;-)) Begeleidt door ZOETE aardappel van de bbq en een zoete salade, mogen ze niet klagen denk ik!

Ik moet zeggen erg geslaagd. Die sticky glazing was zoet, maar erg goed te doen. De rub van de Aldi was denk ik prima, niet uitgesproken, een prima basis denk ik.

Ookal zit er niet veel uitdaging in het gerecht, het blijft toch een guilty pleasure!

f0d1bf16075d3c22dab1f966097eade6.jpg
a6ae693fe7b64d761513584d28537af8.jpg
28515a42481be39ba41cd884c87c5b74.jpg
2b51e77f1c76940576302547d142b845.jpg
fc60d504840d31085741264257eda530.jpg
c02ef806ad3a47ca8bd2058404c42e8a.jpg


Verstuurd vanaf mijn LM-G810 met Tapatalk
 
Dat lijkt een prima kippie

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Ziet er zelfs plakkerig uit. welkom bij de Tokkies.
Ja las wat over tokkies etc. Ken het idee nog niet helemaal, maar in dit geval moet ik een tokkie maar zien als iets positiefs

Verstuurd vanaf mijn LM-G810 met Tapatalk
 
Kip ziet er goed uit. Kip kan zoet ook heel lekker zijn. Zeker van de Q
Gefeliciteerd met je tokkie
 
Ja las wat over tokkies etc. Ken het idee nog niet helemaal, maar in dit geval moet ik een tokkie maar zien als iets positiefs

Verstuurd vanaf mijn LM-G810 met Tapatalk

Je kan stickers verdienen met het maken van div. gerechten een tokkie krijg je b.v. bij het maken van een bierkip B.C.C. je heb hem inmiddels zie ik
In de regelementen onder huishuidelijk vind je het hele verhaal.
 
Laatst bewerkt:
Je kan stickers verdienen met het maken van div. gerechten een tokkie krijg je b.v. bij het maken van een bierkip B.C.C. je heb hem inmiddels zie ik
In de regelementen onder huishuidelijk vind je het hele verhaal.
Nice. Ben benieuwd! Altijd leuk om wat uitdagingen te hebben, houd een man bezig ;-). Staat er nu een bij me naam?! Thanks

Verstuurd vanaf mijn LM-G810 met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Hans
Nice. Ben benieuwd! Altijd leuk om wat uitdagingen te hebben, houd een man bezig ;-). Staat er nu een bij me naam?! Thanks

Verstuurd vanaf mijn LM-G810 met Tapatalk

YES.
 
Gefeliciteerd met je Tok, nu nog een Knor en een Koei 😜 oh en baconstrips en een foto camera🥳
 
Terug
Bovenaan Onderaan