BasBQ
Beef en Steak

Steak sandwich

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Ik zag net het thema van de fotowedstrijd van deze maand en bedacht dat ik van de week een heerlijke steak sandwich had gemaakt. En al lezend door de inzendingen zag ik dat ik er zelfs op gewezen werd dat ik mee kon doen 😁

Dit is een broodje dat ik maak als ik even snel iets van de barbecue wil maken. Steakje bestrooien met NOSKOS the Steak, dit keer waren het Angus biefstukjes die al aan tijdje in de vriezer lagen. Grillen tot 50°C kerntemperatuur. Na het rusten de steaks in plakjes snijden en dan op een broodje met dik boursin en rucola. Normaal maak ik het met chiabatta maar die waren op. Dus deze versie is met een Italiaanse bol.

Lekker simpel voor een doordeweekse dag.

IMG_3718.JPG


IMG_3720.JPG
 
Simpel maar super lekker natuurlijk!
 
Gewoon een lekker broodje natuurlijk. 😋😋😋
 
En al lezend door de inzendingen zag ik dat ik er zelfs op gewezen werd dat ik mee kon doen 😁




Hahaha

Hahaha. Ik las het ook ja :ROFLMAO:

Lekker broodje zeg. Mooi juicy vlees erop.
Lekker hoor.

Benieuwd hoe het smaakt, zeker met een paar druppels tabasco erop.
 
Dat broodje lust ik ook. Mooie bijdrage Dennis.
 
Heerlijk broodje zo.
 
Dat ziet er zeker heerlijk uit
 
Zo heurt her Dennis, wij eenvoudige mensen moeten nu eenmaal doordeweeks ook gewoon kunnen eten. TOP
 
Zo heurt her Dennis, wij eenvoudige mensen moeten nu eenmaal doordeweeks ook gewoon kunnen eten. TOP
@noskos , aangezien @Bram moet werken, mag je best zo'n broodje doorschuiven naar mij. Lust ik wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan