BasBQ
Beef en Steak

Spies it up; Saté Babi Dido uit Indo Stok

 
 
 
 

Peter64

Gerijpt
Berichten
4.643
Ik ben vorige week door een onfortuinlijke crash met de fiets, stevig geblesseerd geraakt.
Echt iets spiezigs maken valt dan ook letterlijk, tezamen met het regenwater in mijn vakantie, weg.

Derhalve toch een kleine bijdrage voor de fotowedstrijd en vorige week zaterdag met hulp van dochter lief toch wat lekkers op de Q klaar gemaakt.
Ik heb me laten inspireren door het recept voor Saté Babi Dido uit het boek Indo Stok.
Erg lekkere saté. Deze geserveerd met een zoete ketjapsaus.

IMG_4928.JPG

IMG_4930.JPG

IMG_4939.JPG


IMG_4935a.jpg


IMG_4940.JPG
 
Zo'n bordje is altijd smullen! Lekker spoelwater on the side 👌🏻
Beterschap met de fiets blessure, zo zie je maar, sporten is ongezond 🤪
 
Beterschap! En dat bordje ziet er heerlijk uit!
 
Sterkte en beterschap. Met dit soort bordjes kom je er wel doorheen.
 
Hopelijk weer snel de fiets op, beterschap
Stokkies zien er lekker uit
 
Beterschap! Je bijdrage ziet er ,zoals gewoonlijk, prima uit

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Dat is bij mij favoriet. Indo stock is zeer inspirerend.
 
Mooie spiesjes, ze zien er samen met de rest van de (mie) maaltijd erg lekker uit.
Nu snel weer opknappen en niet meer van de fiets vallen, krijg je alleen maar narigheid van ;) Sterkte!
 
Stokjes zijn er zeker top uit, zal vast gesmaakt hebben. Moet ook maar eens aan het Indo Stok boek geloven. Meer over gehoord, nu maar iets mee doen. Beterschap 💪
 
O o o Peter, wat een heerlijkheid op een bordje. Ook maar eens op zoek naar dat boek.
 
Krijg er trek van, lekker hoor! En beterschap! Wordt vast al wat beter na een hap van deze heerlijkheid! 😀
 
De mie ziet er ook lekker uit. Mooi bordje hoor! En weer een boek op het verlanglijstje ;)
 
Beterschap Peter. Zo'n lekker bordje is dan weer een troost. Het is inderdaad een erg leuk boek 😁
 
Zo'n bordje is altijd smullen! Lekker spoelwater on the side 👌🏻
Beterschap met de fiets blessure, zo zie je maar, sporten is ongezond 🤪
Beterschap! En dat bordje ziet er heerlijk uit!
Sterkte en beterschap. Met dit soort bordjes kom je er wel doorheen.
Mooie spiesjes, ze zien er samen met de rest van de (mie) maaltijd erg lekker uit.
Nu snel weer opknappen en niet meer van de fiets vallen, krijg je alleen maar narigheid van ;) Sterkte!
Beterschap! Je bijdrage ziet er ,zoals gewoonlijk, prima uit

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Krijg er trek van, lekker hoor! En beterschap! Wordt vast al wat beter na een hap van deze heerlijkheid! 😀
Beterschap Peter. Zo'n lekker bordje is dan weer een troost. Het is inderdaad een erg leuk boek 😁

Allemaal bedankt voor de wensen. Of ik dit jaar nog aan het fietsen kom is fräglich...maar wie weet. 😥
En anders, extra bbq time 😋
 
Hoop op een snel herstel voor je Peter
Maar als iemand zijn BBQ tijd goed besteed ben jij het wel

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Getverderrie Peter, ik lees het nu pas, een crash met de fiets 😱 ik weet uit ervaring ( iets met een mountainbike en een diepe kuil die ik niet zag) dat je echt heel lelijk kunt terecht komen, ik wens je heel veel beterschap 😘

Gelukkig met de hulp van je dochter kun je fantastische dingen op tafel toveren, de saté ziet er heerlijk uit en de rest van de maaltijd ook 😍
Indo stok hebben we hier al een tijdje in de kast staan, ik heb het boek maar eens tevoorschijn gehaald want er staan echt schitterende dingen in!
 
Getverderrie Peter, ik lees het nu pas, een crash met de fiets 😱 ik weet uit ervaring ( iets met een mountainbike en een diepe kuil die ik niet zag) dat je echt heel lelijk kunt terecht komen, ik wens je heel veel beterschap 😘

Gelukkig met de hulp van je dochter kun je fantastische dingen op tafel toveren, de saté ziet er heerlijk uit en de rest van de maaltijd ook 😍
Indo stok hebben we hier al een tijdje in de kast staan, ik heb het boek maar eens tevoorschijn gehaald want er staan echt schitterende dingen in!
Tja @Jet . Stomme ongelukkige val met dijbeen op een steen terecht gekomen. 😥 🤬.

Wat Indostok betreft, het recept op pag. 84 sla ik waarschijnlijk over. 🤣
 
Zo Peter, dat is vet balen man. En in de kreukels en de vakantie verregend. Ik hoop voor je op een spoedig herstel, en geen blijvende klachten.
Met deze heerlijke spiesen heb je in ieder geval heerlijk troost voer. Fijn dat dochter lief mee helpt en komen jullie niet om van de honger. Plaatjes zien er iig heerlijk uit, top
 
Terug
Bovenaan Onderaan