BasBQ
Beef en Steak

Spareribs op een andere bbq

 
 

Bas Post

Vuurmaker
Berichten
74
Hoi allemaal,

Een maatje van mij had nog nooit spareribs gemaakt op zijn bbq dus zijn we het gister samen gaan doen.
Zoals gebruikelijk heb ik hiervoor weer de 3,2,1, methode gebruikt. Heb het een beetje aangepast naar de tijden die ik de laatste keer op mijn eigen bbq heb aangehouden.
98e545dc12d7f5248b0985451335220f.jpg

92265d8b02005a87dd859c09595b6669.jpg


Nu was het eindresultaat zeker niet slecht, alleen waren ze wat droger geworden en vielen ze niet zo makkelijk van het bot af als de laatste keer.
Heeft er iemand tips of ideeën?

Groeten Bas


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Kan aan de kwaliteit en dikte van de ribben liggen, ik zou ze wrappen als de buitenkant er goed uitziet en niet zo zeer die 3 uur aanhouden.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
 
Mooie ribben, fall of the bone is eigenlijk te ver. Maar als je dat graag hebt dan iets langer in de folie.
 
Kan aan de kwaliteit en dikte van de ribben liggen, ik zou ze wrappen als de buitenkant er goed uitziet en niet zo zeer die 3 uur aanhouden.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Nee doe ik ook niet hoor, heb ze er nu 2,5 uur op gehad.
 
Mooie ribben, fall of the bone is eigenlijk te ver. Maar als je dat graag hebt dan iets langer in de folie.
Ja ze waren ook goed gelukt hoor. ze hadden alleen inderdaad iets langer in de folie gemogen, maar er moet ook wel wat te kluiven overblijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan