BasBQ
Beef en Steak

Smoking hot (or not :-) )

 
 

Ken

Kooltjesharker
Berichten
107
boven aan links mwah, vervangen door rechts, kun je ook bijvullen tijdens het roken op de bbq. Vooral handig voor chicken on a can.
onderaan de smoker tube, best wel bitter wanneer je pellets gebruikt. Daarnaast moet ik nog uitproberen, ook voor op de bbq met houtsnippers. Toen de maze, er naast, maar die heeft de neiging om het kanaaltje te laten varen en gewoon dwars te gaan smoken ongeacht kanaaltjes, dus dan onderaan rechts, van aliexpress.........die rookt 12 uur+ ik gebruik ze allebei tegelijk, alleen vul ik de maze niet helemaal.
Ik doe zaagsel in de bullit blender, maal het heel fijn, en dan verdeel ik het er in.
IMG_5679.jpg
IMG_5626.jpg
IMG_5654.jpg
 
Lekkere worstjes šŸ˜‹
 
  • Leuk
Waarderingen: Ken
Toen de maze, er naast, maar die heeft de neiging om het kanaaltje te laten varen en gewoon dwars te gaan smoken ongeacht kanaaltjes.

Dit wil zeggen dat je mot fijn is, te fijn, gaat hij gewoon diagonaal doorbranden.
Als hij telkens uit gaat is je mot te grof.

Heb bij die maze al beide situatie voor gehad en telkens volgens bovenstaande gecorrigeerd met succes.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Ken
Dit wil zeggen dat je moet fijn is, te fijn, gaat hij gewoon diagonaal doorbranden.
Als hij telkens uit gaat is je mot te grof.

Heb bij die maze al beide situatie voor gehad en telkens volgens bovenstaande gecorrigeerd met succes.
Goed om te weten, dank je. Die laatste maakt het een stuk makkelijker en ik gebruik alleen de buitenste kanaal van de maze.
 
Terug
Bovenaan Onderaan