BasBQ
Beef en Steak

Skillet aankoop

 
 
 

Bakero

Kooltjesharker
Berichten
225
Heeft iemand nog een goede tip van waar ik op moet letten bij de aankoop van een skillet. De doorsnede begrijp ik maar is de hoogte 5cm of 6.7cm nog een ding en ook lees ik dat sommige een behandeling pre-seadond (petromax) hebben ondergaan.
Is het verstandig om gelijk een onderhoudswax mee te bestellen?
Ik ben er wel uit voor mijzelf dat ik twee handgrepen wel makkelijk denk te vinden. Volgens mij is dat wel erg praktisch op de bbq. Graag lees ik jullie tips. Alvast bedankt. 👍🏼
Zeker niet onbelangrijk. Waar kan ik deze het beste kopen?
 
Een jets hogere skillet werkt wat fijner met omscheppen en geeft de mogelijheid om bv quiches of tortilla te maken.
Kijk of je aankoop op de Q past en het deksel dicht kan.

Wat betreft het seasonen. Hier staat op dit forum al heel veel over geschreven.
Mij tip. Altijd doen, ik gebruik voor alle gietijzer crisco voor seasonen, invetten na gebruik en onderhoud.

Kopen. Iedere goede bbq shop heeft skillets. Anders op het internet.
 
Heeft iemand nog een goede tip van waar ik op moet letten bij de aankoop van een skillet. De doorsnede begrijp ik maar is de hoogte 5cm of 6.7cm nog een ding en ook lees ik dat sommige een behandeling pre-seadond (petromax) hebben ondergaan.
Is het verstandig om gelijk een onderhoudswax mee te bestellen?
Ik ben er wel uit voor mijzelf dat ik twee handgrepen wel makkelijk denk te vinden. Volgens mij is dat wel erg praktisch op de bbq. Graag lees ik jullie tips. Alvast bedankt. 👍🏼
Zeker niet onbelangrijk. Waar kan ik deze het beste kopen?
Check Vuur & Rook even, die hebben soms ook aanbiedingen. En wat betreft het onderhoud, een potje Crisco is voldoende.
 
Check Vuur & Rook even, die hebben soms ook aanbiedingen. En wat betreft het onderhoud, een potje Crisco is voldoende.
Bedankt voor de tip. Ik ga kijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan