BasBQ
Beef en Steak

Selfmade BGE Tafel!

Bbqenegg

Sprokkelaar
Berichten
29
Hallo allemaal,

Had een weekje vakantie dus ben aan de slag gegaan met de bouw van een Big Green egg tafel.
Er moet alleen nog iets van een snijplank in en misschien rechts onder nog iets van een kastje :)
IMG_1504_zps5f21bc71.jpg


groetjes!  8)
 
hij is mooi
 
Heb je geen voetjes onder je ei? Heb op een aantal Amerikaanse forums gelezen dat de steen dan nog weleens uit elkaar wil klappen op termijn. Of dat het hout eronder langzaam verbrand.
Ik heb een steen in mijn tafel zitten als een plek waar ik hete dingen op kan zetten, maar in de volgende doe ik dat niet, komt er gewoon een houten blad op.
 
Ziet er prima uit!
 
is een hele nette tafel
 
noskos zei:
Heb je geen voetjes onder je ei? Heb op een aantal Amerikaanse forums gelezen dat de steen dan nog weleens uit elkaar wil klappen op termijn. Of dat het hout eronder langzaam verbrand.
Ik heb een steen in mijn tafel zitten als een plek waar ik hete dingen op kan zetten, maar in de volgende doe ik dat niet, komt er gewoon een houten blad op.

ik weet niet waar ik die voetjes kan kopen..  ::)
voor het langzaam verbranden is het gewoon eens in de 2 a 3 maanden even kijken hoe heet er precies uit daaronder.
 
Vraag even aan Gerard (gerard777 hier op het forum, eigenaar van de ProBBQshop) die kan je er vast wel aan helpen.
 
Mooie tafel, steigerplanken of iets anders ?, het hout is zo wit.
 
Knappe tafel, ziet er ook behoorlijk degelijk uit!

Wat voor hout heb je gebruikt?
 
het zijn inderdaad steigerplanken, aantal keren in de beits gezet, voor de palen gewoon schuttingpalen gebruikt.
tafel is loodzwaar  :p
 
Die voetjes zitten toch bij het ei normaal gesproken???
Al is er ook een mooi tafelnest te koop...
 
Vind de kleur erg mooi zo! Tafel zelf ook.
 
goed hobby-werk!
 
Bbqenegg zei:
het zijn inderdaad steigerplanken, aantal keren in de beits gezet, voor de palen gewoon schuttingpalen gebruikt.
tafel is loodzwaar  :p

Incl. of Excl Egg  ;D
 
Ivo, voetjes zaten er vroeger idd standaard bij, maar sinds ze dat table nest hebben niet meer ;)
 
noskos zei:
Ivo, voetjes zaten er vroeger idd standaard bij, maar sinds ze dat table nest hebben niet meer ;)

Ja, heb dan ook oude eieren... ;)
 
Nette tafel! De zelfgemaakt tafels nemen in populariteit toe!
 
Terug
Bovenaan Onderaan