BasBQ
Beef en Steak

Salitos kamado ,verbazingwekkend goed

 
 

Rdj

Gemarineerd
Berichten
2.307
Heb deze kamado compact salitos zo'n 3 jaar geleden gekocht in Duitsland.
Deze heeft al menig uur aan gestaan ook op hoge temperaturen.
Heb hem destijds gekocht om te zien of het wat voor me was ,en de investering niet groot was het wel even kon proberen.
Kon dan altijd wel een duurdere aanschaffen.
Nou het is een succes ben aan het bbq virus aardig besmet geraakt .
En deze kamado is toch van een zeer goede kwaliteit dat ik niet eens overweeg om een andere te kopen .
Na al die brand uren en buiten staan (wel onder overkapping) mankeert hem helemaal niks
20211003_114008.jpg
20211003_114017.jpg
20211003_114027.jpg
En
20211003_114034.jpg
En dat voor maar 99 euro .
Zat natuurlijk geen platesetter bij, maar wel een degelijk dik rvs rooster .
Mocht je nog de mazzel hebben en er een tegen komen in Duitsland voor die 99 euro . Twijfel niet en neem mee .
Ze worden her en der voor veel meer verkocht .
Ze worden helaas niet meer gemaakt . Ze waren bedoeld voor promotie doeleinden voor het Mexicaanse bier/drank merk salitos.
Ze hebben niet bespaard op de kwaliteit.
 
Laatst bewerkt:
Heb deze kamado compact salitos zo'n 3 jaar geleden gekocht in Duitsland.
Deze heeft al menig uur aan gestaan ook op hoge temperaturen.
Heb hem destijds gekocht om te zien of het wat voor me was ,en de investering niet groot was het wel even kon proberen.
Kon dan altijd wel een duurdere aanschaffen.
Nou het is een succes ben aan het bbq virus aardig besmet geraakt .
En deze kamado is toch van een zeer goede kwaliteit dat ik niet eens overweeg om een andere te kopen .
Na al die brand uren en buiten staan (wel onder overkapping) mankeert hem helemaal niks Bekijk bijlage 29666Bekijk bijlage 29667Bekijk bijlage 29668EnBekijk bijlage 29669En dat voor maar 99 euro .
Zat natuurlijk geen platesetter bij, maar wel een degelijk dik rvs rooster .
Mocht je nog de mazzel hebben en er een tegen komen in Duitsland voor die 99 euro . Twijfel niet en neem mee .
Ze worden her en der voor veel meer verkocht .
Ze worden helaas niet meer gemaakt . Ze waren bedoeld voor promotie doeleinden voor het Mexicaanse bier/drank merk salitos.
Ze hebben niet bespaard op de kwaliteit.
Welke maat is dat dan?
 
Compact model 33cm grill rooster .
Zoals de bastard,grillguru, enz compact modellen
Dat is dan echt wel een serieuze goeie koop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Dat is dan echt wel een serieuze goeie koop.
Dat is het zeker. Zo zie je maar weer dat goedkoop niet altijd duurkoop is ,
En laten we eerlijk zijn ,je kan wel een Q van een paar duizend hebben of van een paar tientjes .
Het is de kwaliteit van het vlees manier van het rubben of marineren en het grillen wat er toe doet.
Je bent voor mij een top bbqer als er een goed gerecht op tafel staat ,ook al zou het bereid zijn met een stapel straatstenen met een rooster er op.
😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Hans
Het ziet er zo op het eerste oog ook prima uit. Zo zie je maar weer dat je niet altijd heel veel hoeft te betalen voor een goede kwaliteit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Dat was dan mazzel hebben dat je deze bent tegengekomen hij ziet er degelijk uit, hopelijk heb je er nog veel langer plezier van :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Dat was dan mazzel hebben dat je deze bent tegengekomen hij ziet er degelijk uit, hopelijk heb je er nog veel langer plezier van :D
Ik verwacht het wel. Maar voor dat geld kan het nu al uit 😄
 
Top apparaat. Heb hem zelf ook. Kwaliteit is bovengemiddeld goed.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Top apparaat. Heb hem zelf ook. Kwaliteit is bovengemiddeld goed.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb hem zelf niet meer , heb nu een Bastard L .
Maar had hem eigenlijk moeten houden voor er bij .
Dus tip ,mocht je ooit een grote willen hou deze er bij 😄 altijd handig voor kleinere gerechten of bij gerechten.
 
Ik heb hem zelf niet meer , heb nu een Bastard L .
Maar had hem eigenlijk moeten houden voor er bij .
Dus tip ,mocht je ooit een grote willen hou deze er bij altijd handig voor kleinere gerechten of bij gerechten.

Eens! Heb een BGE large gekocht, maar de Salitos blijft in de familie.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Terug
Bovenaan Onderaan