BasBQ
Beef en Steak

Runderhart salade

Dominique

BBQ Junkie

Mijn slager vroeg of ik eens iets wilde doen met runderhart.... De Pippi Langkous werd wakker “ ik heb het nog nooit gedaan, dus denk wel dat ik het kan”. Vriend Sander72 gevraagd of hij zin had om foto’s te maken. En toen konden we los....

Eet smakelijk! Wij vonden het erg lekker in ieder geval

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Laatst bewerkt:

Stijn

Stoker

ook een mooie variant op het hart.v
Volgende keer dit eens proberen.

Voor de prijs van een hart kan je niet sukkelen :)

@rno

Gemarineerd

Ziet er lekker uit, zou ik wel lusten. Laat het marines aan m’n vriendin zien 😱

KamadoRobert

Kooltjesharker

Alweer die runderhart... begint toch te intrigeren...ook maar eens proberen. En simpelweg grillen en op de salade, dat hoeft geen struikelblok te zijn!

Vroeger nam mijn opa altijd runderhart mee van het slachthuis waar hij werkte voor onze hond. Wij verdeelden het dan in blokjes en kookten dat om het daarna in te vriezen als kant-en-klaar maaltijd voor de hond. Ik vroeg mij als kind toen al af waarom we het gewoon zelf niet aten.

Groeten van Robert

Dominique

BBQ Junkie

Ik wilde ook juist een laagdrempelig gerecht, kwam namelijk wel Peruaanse gerechtjes tegen, maar daarvoor moest je dan gelijk allerlei exotische dingen aanschaffen. Ook leuk, dat kan nog een volgende keer.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Sander72

Gerijpt

Hartstikke lekker man!

De associatie met lever had ik een beetje qua mondgevoel, heel mals en zacht van binnen. Niet qua smaak. Dit was juist heel lekker door het harde grillen. Heel mooi contrast. Alleen spiezen vol met hart lijkt me niet zo fraai, juist in combi met de dressing en die spekkies was het heerlijk!

Ik was een bofkont dit te mogen proeven!

Ridevi71

Gerijpt

hmmm, begin nu wel erg nieuwsgierig te worden. lijkt me erg lekker en is weer eens wat anders.
zal ook best een gezellige bezigheid zijn geweest. leuk.
dank voor het delen D&S

KamadoNovice

Pitmaster

Ziet er avontuurlijk uit. Intrigerend lekker. Mooie foto’s in je rapportage ook trouwens. Kunnen zo in een tijdschrift.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bovenaan Onderaan