BasBQ
Beef en Steak

Runderfajita verkeerd !

 
 
 
 
 

Boldeagle

Gerijpt
Berichten
4.066
De vrouw is vandaag Sushi eten, dus mocht ik mijn eigen potje koken. ???
Ik was van plan Runder fajita's van Steven & Me te gaan maken. (gepost door Gerard) http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=2495.0
(als je toch lekker in je ritme zit hiermee dan pak je gewoon ff door  ;D) Maar eenmaal in de Super was meer dan helft niet aanwezig, Ik vind een beetje improviseren niet erg maar een compleet andere lijst ingredi?nten met een recept gaat me toch te ver.
Aangezien de Fajita's al in mijn mandje lagen besloot ik er maar een andere draai aan te gaan geven want bij de vleesbak valt mijn oog opeens op varkens filet lapjes en de pork chop Fajita stond me opeens voor ogen. Deze was onlangs nog als sandwich voorbij gekomen en ik dacht toen: goh dit is alweer een tijdje geleden moet ik maar weer eens gaan maken.

Dus aan de slag ermee. De ui met champignons, balsamico en ketjap in de pan

De lapjes ingewreven met  Butt Rub

De WGA was al opgestart, dus de lapjes er ff lekker kort op.

Hierna kort de Fajit's nog ff opwarmen

De lapjes mooi in reepjes gesneden en samen met het smakelijke ui/champi mengsel op een Fajita "gedrapeerd"

En tada de "Rundsfajita verkeerd" is geboren  ::):


Oh ja was erg lekker.

Groeten,

Mike

 
ehhhh, je was toch alleen met eten?

dan had je zeker niet tekort  :)
lekker hoor
 
Ziet er allemaal groter uit dan je verwacht ;)  , Was 3x 25 cm fajita;s. Maar zit wel vol nu  :p
 
Lijkt op mijn pork chop sandwitch van laatst.....heerlijk! Maar sushi, mocht je echt niet mee???  :D
 
Dat ziet er niet verkeerd uit ;)
 
structor zei:
Je bent lekker bezig Mike, wij wonen helaas ver uit elkaar, anders was ik zo even langs gewapperd om je te helpen je  fajita's soldaat te maken.

Spreken we een keer in het midden van het land af  ;D (misschien Frits een keer lief aankijken  ;D ;D )
 
maussie1982 zei:
Lijkt op mijn pork chop sandwitch van laatst.....heerlijk! Maar sushi, mocht je echt niet mee???  :D

Mag wel mee, maar ben niet zo van de vis, wel geprobeerd, maar is niks voor mij  :(
 
Dan is het een ander verhaal....;-)

Boldeagle zei:
maussie1982 zei:
Lijkt op mijn pork chop sandwitch van laatst.....heerlijk! Maar sushi, mocht je echt niet mee???  :D

Mag wel mee, maar ben niet zo van de vis, wel geprobeerd, maar is niks voor mij  :(
 
You win some ,you lose some,
Overigens nog bedankt voor het voorbij laten komen van je pork chops. Dit bracht alles weer in herinnering  ;)
 
Dat dacht ik al :) Maar in een tortilla vind ik ook een goed idee, brengt mij weer op een idee ;-)
 
Ik krijg meteen weer zin in fajita's!
 
Leuke variant!
 
Mike = Goed Bezig!! :p
 
Lekker hoor. Ik krijg de vulling er nooit in.
Waarschijnlijk omdat ik er teveel van maak ;)
Dus het wordt meestal een bord met een fajita erop en dan een bergje vulling ;D
 
Ik vind er niets verkeerds aan Mike!
Enne: Van harte proficiat met je nieuwe badge! TIP-TOP  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan