BasBQ
Beef en Steak

Ribbiezz Poging Ein!

I

IANNOVA

Gast
Ik heb spareribs gemaakt met Nosmo, en dit zijn de plaatjes. Enjoy.

IMG_0574.jpg


IMG_0575.jpg


IMG_0576.jpg


IMG_0577.jpg


IMG_0578.jpg


IMG_0579.jpg


IMG_0580.jpg


IMG_0581.jpg


IMG_0582.jpg


IMG_0583.jpg


IMG_0585.jpg


IMG_0586.jpg


IMG_0587.jpg


That's it for now. Stay tuned! Bye.
 
je had mij best wel even mogen bellen om te komen testen hoor.
Ze zien er heerlijk uit
 
Ziet er goed uit Ian, en je staat zelf ook leuk op de foto, dus alles goed zou ik zeggen!
 
Euh... doen jullie aan adoptie ?  ::)
 
Wow die had ik ook graag gegeten vanavond. Heb je precies de 3-2-1 tijden aangehouden of ze iets veranderd?
 
Ik heb ze geproeft en ze waren heerlijk. ;D
 
Ziet er lekker uit, maar ik snap er niks van worden ze eerst op de grill gelegd indirect een uurtje of 3 en dan in het zilverpapier en hoelang
en dan weer op de grill direct hoelang of is dat de verkeerde volgorde?
 
tbob zei:
Ziet er lekker uit, maar ik snap er niks van worden ze eerst op de grill gelegd indirect een uurtje of 3 en dan in het zilverpapier en hoelang
en dan weer op de grill direct hoelang of is dat de verkeerde volgorde?

ik snap je vraag goed tbob, kijk hier maar even naar, ik denk dat het je een hoop duidelijkheid geeft, anders gerust doorvragen

http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=868.0
 
Zien er goed uit hoor die ribjes! Het vlees mooi teruggetrokken van de botjes, denk dat ik die vast wel had gelust :D
 
Leo zei:
tbob zei:
Ziet er lekker uit, maar ik snap er niks van worden ze eerst op de grill gelegd indirect een uurtje of 3 en dan in het zilverpapier en hoelang
en dan weer op de grill direct hoelang of is dat de verkeerde volgorde?

ik snap je vraag goed tbob, kijk hier maar even naar, ik denk dat het je een hoop duidelijkheid geeft, anders gerust doorvragen

http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=868.0
ik heb het doorgelezen ,dus die 2uur ongeveer in de folie op de grill indirect :)
 
@tbob, dat ligt een beetje aan je ribben, spareribjes van de Makro zijn veel te zacht na 2 uur in de folie, die hebben aan een uurtje genoeg. Dik bevleesde ribben of buikribben zitten wel goed met een uur of twee.
 
Frits zei:
Wow die had ik ook graag gegeten vanavond. Heb je precies de 3-2-1 tijden aangehouden of ze iets veranderd?

Ik heb ze aangehouden, maar met een kleine afweiking van een paar minuten.
 
O O O dat je dat lust zoek je iemand om het te vernietegen?Ik kom het wel ophalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan