BasBQ
Beef en Steak

Pulledpork. Eerste keer.

 
 
 
 

Maus

Stoker
Berichten
461
Vandaag ook voor het eerst zelf Pulledpork gemaakt. Had 1.1 Kg procureur in de vriezer liggen om eens mee te beginnen. Donderdag avond uit gehaald. En vrijdag avond in de rub gezet. (De pulledpork van Noskos) en vanmorgen om half 10 a 10 uur op de Weber gelegd.

Voor dat hij op de BBQ ging.
oklfnq1ix98jx.jpg

Net voor hij zou worden ingepakt.
5tyvzoxp.jpg

Ingepakt bij kerntempratuur 69/70 graden.
rhd3ds4ynpc.jpg

Der af gehaald bij kerntempratuur van 90 graden. En toen lekker gaan pullen.
26wjw9vyh9om.jpg


Hij was zeer geslaagd. En komt ook zeker vaker hier op de BBQ.
 
Mooie pulled pork, heeft vast wel gesmaakt
 
Mooi resultaat. Gefeliciteerd met je Knorretje.
 
Lekker hoor
Gefeliciteerd met je knor
 
Gefeliciteerd met je knor.
Ik zie zoveel geslaagde PP van de weber. Dat ik het gewoon weer eens moet gaan maken op de OTP57. Gewoon omdat het kan
 
Bram zei:
Gefeliciteerd met je knor.
Ik zie zoveel geslaagde PP van de weber. Dat ik het gewoon weer eens moet gaan maken op de OTP57. Gewoon omdat het kan
Gewoon de uitdaging aangaan en op de WGA  :D
 
Ziet er goed uit staat bij ons ook op de planning het is op dus moet er nieuwe komen  :D
 
Brecht zei:
Bram zei:
Gefeliciteerd met je knor.
Ik zie zoveel geslaagde PP van de weber. Dat ik het gewoon weer eens moet gaan maken op de OTP57. Gewoon omdat het kan
Gewoon de uitdaging aangaan en op de WGA  :D

Is dat al eens eerder gedaan? Klinkt als een uitdaging :)
 
er zijn er toch al die het gedaan hebben, zelfs als enkele met zeer goede resultaten. Hier ga ik het toch ook nog eens proberen, ik vind het in ieder geval een mooie uitdaging.
 
Dankje. Iedereen. Heeft zeker gesmaakt. Gister hebben we het laatste beetje opgegeten. Voor de volgende keer zal het toch wat meer worden. Zodat we ook een voorraad je houden.  B-)
 
Mooi resultaat. Gefeliciteerd met je knor!
 
Ziet er goed uit, gefeliciteerd met je stickertje :D
 
Gefeliciteerd met je knor <:p mooie pulled pork
 
Terug
Bovenaan Onderaan