BasBQ
Beef en Steak

ProQ Frontier besteld!

 
 
 

Ener

Pitmaster
Berichten
510
Na enige discussie met het vrouwtje over het feit dat je gewoon niet zonder kan, is dan de kogel door de kerk, en heb ik de ProQ Frontier smoker bij proBBQshop besteld. Ik kan niet wachten!!!!
 
Nette aanwinst hoor.
Wel ff wat fotootjes h? als ie binnen is  ;) (houden wij van)

Mac
 
Uiteraard!!


 
mooi hoor, plezier er mee  :)
 
Mooi hoor is een prima smoker, ben benieuwd naar je eerste bevindingen  ;D
 
Ben benieuwd naar je ervaringen straks,zit er zelf ook aan te denken om deze aan te schaffen ;)
 
Mooi succes met je eerste run.
 
Kom maar op met die foto's, ben erg benieuwd!! ;D
En van harte natuurlijk! ::)
 
Gefeliciteerd ermee!
 
Proficiat met je nieuwe speeltje en veel plezier ermee!
 
gefeliciteerd! ben benieuwd naar je eindresultaten!
 
En hij is er!

pyqarude.jpg


In de doos.

denyryhe.jpg


Uit de doos in onderdelen.

e7usaqum.jpg


En in elkaar. Alles zat keurig verpakt. Ik hoefde alleen de poten te monteren. Alles past en sluit perfect. Helaas moet ik van het weekend middagdienst draaien. :( Maar dinsdag ben ik vrij en ben ik van plan de eerste spareribs er op te doen.
Is het verstandig hem eerst in te branden?
 
hij ziet er nog mooi glimmend uit, veel plezier er mee
 
Hij ziet er mooi uit.
Inbranden is niet nodig.
 
Mooi ding! Ik denk niet dat inbranden echt nodig is, maar ik zou hem wel even opstoken tot 120C en dan een paar uur proberen de temperatuur stabiel te houden, zonder dat je er vlees in hebt. Dan kun je even rustig wennen hoe alles werkt en dan heb je veel minder stress als je voor het eggie gaat.
 
Kijk dat ziet er goed uit! Jammer dat je moet werken ja, zeker met dit prachtige weer. Ik sluit me aan bij nosmo, eventueel voeg je nog wat rookhout toe, kan de binnenkant alvast een beetje mat worden :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan