BasBQ
Beef en Steak

Primo Oval XL - update / nieuwe release?

Sjanzie

Sprokkelaar
Berichten
29
Helaas kan ik het bericht niet meer achterhalen, maar ik begreep dat er een update / nieuwe release komt vanuit Primo voor de kamado’s, ergens in het najaar.

Wie kan me daar iets meer over vertellen / verwijzen naar een topic of een nieuwsbericht waar ik mogelijk meer informatie kan achterhalen? Dit maakt namelijk deel uit van de voorpret voordat ik een Primo Oval XL ga kopen

En als er significante verbeteringen zijn dan pak ik die graag mee!
 
Deze volg ik ook ff.

Ben voor naast mijn bastard large nog op zoek voor iets erbij.

Verstuurd vanaf mijn Mi 9T Pro met Tapatalk
 
Deze volg ik ook ff.

Ben voor naast mijn bastard large nog op zoek voor iets erbij.

Verstuurd vanaf mijn Mi 9T Pro met Tapatalk
Klinkt een beetje vreemd, als het om een nieuwe versie van de Oval XL gaat zoals TS volgens mij bedoelt.
Je beseft wel dat een Primo Oval XL een slordige 1000 euro duurder is dan een Bastard L. om erbij te nemen:);)
 
Primo Nick says: Facebook Primo Group.
a396005c9e2d85174ad2c0228acad6e5.jpg
 
Klinkt een beetje vreemd, als het om een nieuwe versie van de Oval XL gaat zoals TS volgens mij bedoelt.
Je beseft wel dat een Primo Oval XL een slordige 1000 euro duurder is dan een Bastard L. om erbij te nemen:);)
Valt opzich mee, in duitsland koop je een stand alone voor 1399.

Verstuurd vanaf mijn Mi 9T Pro met Tapatalk
 
Primo Nick says: Facebook Primo Group.
a396005c9e2d85174ad2c0228acad6e5.jpg

Ja had het een paar uur later daar ook gevraagd :) is het scharnier zo kwetsbaar dat het aan een update nodig is? Of meer nuttig dan noodzaak?

Resume zie ik het volgende:
- nieuw scharnier (zal altijd beter zijn lijkt me)
- rvs rooster ipv porselein (niet echt een mening over)
- nieuwe top ventilator
- ruimte voor een rotisserie zonder een hele ring ertussen (denk ik gelezen te hebben)
- duurt nog wel even voordat alle vernieuwingen zijn doorgevoerd
 
Terug
Bovenaan Onderaan