BasBQ
Beef en Steak

pp in de winter

 
 
 

Leo

Forum Meubilair
Berichten
11.363
vanavond begonnen met een pp op de smoker, is voor mij en hele nieuwe ervaring omdat ik sinds gisteren een WSM heb
hier de 1e foto's. de rest volgt komende uren cq morgen

IMG_3116.jpg


IMG_3121.jpg


IMG_3129.jpg


IMG_3127.jpg


 
Ziet er al gezellig uit!
 
Leo,met alles dat je er al voor gedaan hebt (WSM,afdak,sneeuw d'r boven op,vlees op het rooster,kolen in de bak en zelfs een slok Fanta voor als het nodig is + de broodnodige goeie intentie) mag en kan het niet verkeerd gaan. Sterkte jongeman en dat het jullie maar goed mag smaken.
 
willyowinki zei:
Leo,met alles dat je er al voor gedaan hebt (WSM,afdak,sneeuw d'r boven op,vlees op het rooster,kolen in de bak en zelfs een slok Fanta voor als het nodig is + de broodnodige goeie intentie) mag en kan het niet verkeerd gaan. Sterkte jongeman en dat het jullie maar goed mag smaken.

dank je wel Willy ik heb er nog steeds vertrouwen in
 
om 19:15 begonnen met een dome temp van 108 graden en een kern temp van 18
20:15 dome 109 graden en kern 42 graden
 
hij gaat naar mijn idee wel erg hard, kern temp is nu ( 21:20) 68 graden ben om 19:15 begonnen
 
dat is ook wel weer zo, ik kan er ook niks aan veranderen
 
En lukt het nog een beetje?
 
Leo, wat is de stand van zaken? Weet je hoe warm de WSM is? Let op de eerste keer is de WSM warmer  doordat hij nog zo glimt
 
haha kom je nu mee  ;)
 
Staat ook op Dennis z'n site ;)

De eerste PP die ik maakte ging in zes uur op 145 c op de WSM en was heerlijk, laat je dus niet gek maken
 
haha nee hoor, ben nog steeds helemaal happy.

Maar had niet verwacht dat het allemaal zo snel ging, de ander staat nu op 84 graden, dus die zal best wel anders van structuur zijn.
Ik houd er alle moed in
 
Hoe meet je de temperatuur van de WSM?
 
Frits zei:
Hoe meet je de temperatuur van de WSM?

heb de dome probe met het klemmetje op het bovenste rooster geklemd, het onderste rooster heb ik eruit gelaten
 
Terug
Bovenaan Onderaan