BasBQ
Beef en Steak

PK 360

 

MarcoPK360

Kooltjesharker
Berichten
108
Hallo allemaal,

Ik heb mij zojuist aangemeld op dit forum. Ik zal mij even kort voorstellen.
Mijn naam is Marco, ik woon met mijn gezin in Veenendaal. Sinds vorig jaar september heb ik (via Vuur & Rook) een PK 360 in bezit.
Fotos zal ik later vanavond uploaden via mijn telefoon als ik ben ingelogd. Ik weet niet of er nog meer mensen zijn die deze Q hebben, ik kan je zeggen dat hij erg goed bevalt in ieder geval. Ik doe er eigenlijk meer low & slow mee dan hetgeen hij in uitblinkt, het grillen. Naast de PK wat andere dingetjes over mijn 'voorkeur'.

Ik gebruik Ecobrasa briketten naast een zoektocht (Cubaanse Marabu, Binchotan, Eucalyptus Big blocks, Kamado Joe Big Blocks, Weber briketten, Vuur en Rook private label kokosbriketten).
Rubs: Blues Hog, Grate Goods, Franks Pork Prank, Southern Dutch BBQ
Glaze: Blues Hog (smokey mountain en de original variant)

Accessoires: Grill Grates, en een TipTopTemp (maar dat ding werkt nog niet helemaal zoals het hoort denk ik).
Grill Grates zijn ideaal voor in het midden van de Q om groente op te grillen, indirect het vlees aan de zijkanten (of de broodjes erbij).

Wat ik er meestal op bereid:
- steaks
- pulled pork
- spareribs (baby back heeft mijn voorkeur boven st. Louis)
- hamburgers met een eigen twist
- het gebruikelijke braadworst/kip achtige spul

Via dit forum wil ik mijn horizon verbreden en meer gerechten gaan proberen.

Ik zal mij de komende tijd ook inlezen om meer te weten te komen over het forum :).

Gr Marco!
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom, Heel veel plezier hier
 
Van harte welkom!
 
Hoi Marco, welkom bij het Genootschap.
Ken hier eigenlijk geen gebruikers van de pk bbq's en zeker niet van de pk360
 
Hoi Marco, welkom bij het Genootschap.
Ken hier eigenlijk geen gebruikers van de pk bbq's en zeker niet van de pk360
Ah ok. Een collega van me heeft een PK Original. Ik zelf de 360 maar het schijnt dat ze aardig schaars zijn in NL of zelfs Europa.
 
0C5BAC10-B283-47ED-A5B8-C321A626A19A.jpegA1526193-76A9-460F-B287-FB06533E7304.jpeg4B93895C-9809-4A91-81C4-3B0DC36ADB26.jpeg
.568FC9A8-2883-4D4B-9A20-302BE2F8A511.jpeg
Nog even een paar foto’s van mijn IPhone 11 geplukt 👌😀
 
Welkom hier op het mooie forum Marco


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Welkom hier Marco!
 
Terug
Bovenaan Onderaan