BasBQ
Beef en Steak

Picanha

 
 

Danny77

Gerijpt
Berichten
2.567
Omdat we even wat wilde proberen voor de kerst.
Picanha snijden voor een Carpaccio. Goed genoeg gelukt vonden wij en erg lekker. 

aad04ca4b7819f343a99183d68ad294d.jpg


751413d2e5096d04e527081556ce58d9.jpg


b842c2c4cfe1871b531d911129351b4b.jpg


f4bdd090d7709a3c07340608d00c221d.jpg


Sorry voor het bord opmaak maar de neanderthalers hier konden niet even wachten tot dat ik een foto had gemaakt. Hahahahaha.

c2d97eb0d53802a30e53af0ebcb11998.jpg


Gelijk ook maar even nog een zalmpje gemaakt gewoon omdat het lekker is :D

93131c89054db29c4b7fec88fbac9b54.jpg


a4882ddd33c1ebda01b2f5fd92afaca4.jpg


67a528c5039a33ae83b7eb6d50e845c6.jpg


Bedankt voor het kijken.
 
Lekker stukje vlees en vis.. Jammer van je foto.. ziet er verder mooi en spectaculair uit. Heb je hem eerst indirect gegaard op je offset en dan afgefakkeld in de firebox?

Tip :  leg de sla onder je vlees, kan je het bordje al klaarmakan voordat die ongeduldige gasten lopen te zeuren. Allleen het vlees er nog opleggen voor je foto bordje en de rest kan ondertussen aanvallen...

of een bordje extra maken voor je foto... en die maken nadat je gegeten hebt... Een stukje picanha is koud ook nog te eten :D
 
Heb alle begrip voor de Neanderthalers  :D
 
Ik vrees dat ik ook snel Neanderthaler zou worden als dit op tafel voor me stond.  Ziet er super uit!
Jammer dat er in dit deel van het forum geen todo knopje staat ( :-/ ), want de carpaccio gaat er zeker op.
 
Ziet er lekker uit!
 
richard0501 zei:
Lekker stukje vlees en vis.. Jammer van je foto.. ziet er verder mooi en spectaculair uit. Heb je hem eerst indirect gegaard op je offset en dan afgefakkeld in de firebox?

Tip :  leg de sla onder je vlees, kan je het bordje al klaarmakan voordat die ongeduldige gasten lopen te zeuren. Allleen het vlees er nog opleggen voor je foto bordje en de rest kan ondertussen aanvallen...

of een bordje extra maken voor je foto... en die maken nadat je gegeten hebt... Een stukje picanha is koud ook nog te eten :D

Idd eerst indirect tot 48 graden kern en dan even affakkelen op de fire box.
De tip betreft de foto ga ik onthouden :D
 
WernerB zei:
Ik vrees dat ik ook snel Neanderthaler zou worden als dit op tafel voor me stond.  Ziet er super uit!
Jammer dat er in dit deel van het forum geen todo knopje staat ( :-/ ), want de carpaccio gaat er zeker op.

Als ik het ga maken voor de kerst zal ik een recept aan gaan maken in het recepten deel dan komt er vanzelf een todo knop bij ;)
 
Lekker Danny, ziet er erg lekker uit...
 
Peter W zei:
Ziet er goed uit hoor BROERTJE alleen jammer dat ik weer niet uitgenodigd ben.

Je ben nix te kort gekomen van het weekend denk ik zo, of moest je naar huis van Leo toen het varken klaar was =))
 
Ziet er lekker uit!
 
Ziet er weer mooi uit!
 
Carpaccio is meestal een koude bereiding toch? Hier ook of toch heet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan