BasBQ
Beef en Steak

Pech bij levering :(

 

Scoozy

Kooltjesharker
Berichten
205
Vandaag het bestelde promo artikkel van bij vuur & rook toegekregen nl. Gietijzeren 57cm kogel bbq rooster, bij het uitpakken stelde ik meteen vast dat de verpakking onmogelijk de reis had kunnen doorstaan zonder schade op te lopen met als gevolg bij het openen van de verpakking het gevreesde resultaat ! :(
Contact opgenomen met de klantendienst, foto's doorgestuurd dus in afwachting van een beslissing nu .......

IMG_1345.jpg


IMG_1346.jpg


IMG_1347.jpg
IMG_1348.jpg
 
Jammer, hopelijk wordt het netjes opgelost. Het is wel een mooi rooster namelijk!
 
Dat is balen. Ga er vanuit dat het opgelost wordt.
 
Zonet telefoon gekregen en de gescheurde delen worden vandaag ten laatste morgen opgestuurd ! Dus dit is wel TOP service moet ik zeggen ik hou jullie verder op de hoogte .......
 
Oei! Wat zonde. Bulldozer overheen gereden? Keurig en snel opgelost als ik het zo lees. :)
 
Netjes en snel opgelost. Inderdaad TOP-service.
Wel een mooi roostertje trouwens
 
Vandaag nieuwe levering en wat denk je als je de doos openmaakt en hoort alles al van links naar rechts bewegen, juist opnieuw gebroken kader ! word nu voor de 3x verzonden en als hij nu weer gebroken is vraag ik gewoon het geld terug en een metaal container voor het afval :(
6bc1c08b0a04c6e0f99ce03ebedcb00e.jpg

fe98a8e32ebb5c0fd6810420b8275436.jpg
 
Het zal bij Vuur & Rook misschien wel netjes vertrekken, maar vrees ervoor dat de bezorgers wat nonchalant zijn en ermee gooien in het busje.
 
Volgens mij toch verantwoordelijkheid van de verzender, ik verzend regelmatig flessen naar binnenland en buitenland, nog nooit iets gebroken aangekomen maar ik verpak dan ook zo dat je er letterlijk mee zou kunnen voetballen. Als ik die doos zie hebben ze dat rooster verzonden in de originele doos met nauwelijks bescherming er rond, is vragen om problemen he. Breekbare spullen moet je omwikkelen met een dikke laag bescherming zoals bv noppenfolie en dan in een aangepaste doos, de overgebleven ruimte best nog opvullen met bv gepropte kranten.
 
Mocht die 3e doos ook in onderdelen aankomen, kun je wellicht van de onderdelen samen één compleet setje maken
 
Ach wat een pech..... als je een nieuw rooster besteld wil je 'm toch zo snel mogelijk vies maken. Vuur & Rook een beetje kennende zullen ze ook niet moeilijk doen als je uiteindelijk je geld terug zou willen verwacht ik. Die metaal container wordt misschien nog een dingetje dan en zullen ze je naar de milieustraat sturen...... Gekheid op een stokje; hopelijk is drie maal scheepsrecht en lukt het nog voor het weekeinde ;)
 
Dit is gewoon slecht verpakt. De verkoper moet voor een betere verpakking zorgen. Tussen 2 platen hout en wat karton en het is hufterproof verpakt.
Daar heb jij helemaal niets aan, alles bij elkaar duurt het steeds langer. Ben er vandaag nog geweest, meer magazijn dan winkel. Ik ben daar tot de conclusie gekomen dat mijn verzameling nog lang niet compleet is.
 
Er is mij vandaag bevestigd dat er een 3e zending onderweg is ! Als ik de afmetingen bekijk van het pakket zijn die hetzelfde als de vorige ik hoop nu wel dat deze nu goed gaat ingepakt worden of het probleem gaat zich gewoon herhalen en dan vorder ik gewoon mijn betaal bedrag terug, men kan zo bezig blijven op deze manier...... Hopende op een goede afloop maandag ik hou jullie op de hoogte.
 
Er is mij vandaag bevestigd dat er een 3e zending onderweg is

Die zaak zal een verzekering op haar pakketten hebben zeker? kan toch niet anders, ik weet dat de winstmarges soms enorm kunnen zijn maar om zomaar roosters te blijven sturen, het is niet dat ze die ergens gratis krijgen he.
 
Die zaak zal een verzekering op haar pakketten hebben zeker? kan toch niet anders, ik weet dat de winstmarges soms enorm kunnen zijn maar om zomaar roosters te blijven sturen, het is niet dat ze die ergens gratis krijgen he.
Kan ik je niet op antwoorden maar als je de waren op deze manier blijft inpakken & versturen gaan ze 9/10 steeds kapot dus die verzekering zal ook wel niet lang duren dan vrees ik. Ik krijg nu wekelijks pakjes toe maar dit heb ik nog nooit gezien dit is echt nochalantheid ten top, ben benieuwd voor maandag ......
 
Buiten het feit dat de service goed is, eigen ervaring, blijft het balen dat het steeds kapot bij je aan komt.
 
ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn twijfels ook bij het rooster zelf leg..
Ze gaan op dezelfde plekken kapot, had wel meer verwacht van dit gietijzeren spul eerlijk gezegd, eerder verwacht dat die een deuk op zou lopen dan zou breken.

Hopelijk gebeurd het de 3e zending tijdens de zending of helemaal nooit, in ieder geval niet als je hem zelf al een jaartje in bezit hebt..
 
3x scheepsrecht blijkbaar nu was hij wel goed ingepakt en heb ik dus een intacte kader :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan