BasBQ
Beef en Steak

Pecan pie

 
 
 
 

Alabama

Kooltjesharker
Berichten
206
Ik vond die post van Nosmo leuk om te lezen. Pecan pie is van kind af aan altijd mijn favorite geweest. Het is ook iets wat veel gevaarierde recepten heeft. Ik weet dat mijn nederlandse vrienden vinden het soms te zoet maar voor mij hoort het zo (en dan is nog meer voor mij  ;))
Ik heb er 3 of 4 gemaakt over de laatste 2 maand. En dan 1 keer bourbon en ook een met chocoloade. Zo blijf je leren.

begin met de crust:  trouwens, in de VS koop je deze gewoon kant en klaar. Ik ben hier gedwongen! om het zelf te maken  ;)




En om dat ik er niet zo goed in ben zelf heb ik mij master chef ingeschakled om te helpen  :)





dan de filling


En zo ziet het eruit hier
 
lekker! Stuur maar op ;)
 
Mooi!
 
Ja ik wil.
 
Heerlijke Pie!

Maar zou je het recept met ons willen delen, ik heb de indruk dat mijn recept van 24kitchen niet het echte originele recept is.
 
Yummie....lekker!
Je bent niet toevallig op de nieuwjaarsreceptie? :p
 
Nosmo zei:
Maar zou je het recept met ons willen delen, ik heb de indruk dat mijn recept van 24kitchen niet het echte originele recept is.

Ik ga het door Google Translate voor je gooien  :)
 
Nosmo zei:
Heerlijke Pie!

Maar zou je het recept met ons willen delen, ik heb de indruk dat mijn recept van 24kitchen niet het echte originele recept is.

Piet + 1 !
 
Alabama zei:
Nosmo zei:
Maar zou je het recept met ons willen delen, ik heb de indruk dat mijn recept van 24kitchen niet het echte originele recept is.

Ik ga het door Google Translate voor je gooien  :)

Een prachtig mooie pie Alabama, je mag het recept ook nog als "original" plaatsen naast de google translate!
 
Alabama zei:
Ik ga het door Google Translate voor je gooien  :)

Niet doen!

Gewoon in het Engels posten, dat begrijpen we waarschijnlijk beter dan die woordensoep die Google er van maakt.
En anders helpen we wel met het vertalen.  ;)
 
Nosmo zei:
Alabama zei:
Ik ga het door Google Translate voor je gooien  :)

Niet doen!

Gewoon in het Engels posten, dat begrijpen we waarschijnlijk beter dan die woordensoep die Google er van maakt.
En anders helpen we wel met het vertalen.  ;)
En dat vond ik ook, dus vandaar ook mijn verzoek om het origineel!
 
Mooi gedaan met de gezouten of de rauwe noten gemaakt?
 
mooie pie
 
Doe mij ook maar een puntje :D
 
Lekker hoor! En ja ik hou me voor het recept aanbevolen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan