BasBQ
Beef en Steak

Oud model wsm

 
 

nicky

Stoker
Berichten
409
Wat mag een oud model WSM nog kosten? Staat nieuw onder een dikke laag stof in de winkel. Showmodel met DI in het deksel, uit 2007 dus.
 
nieuw 400 eurie, kom regelmatig tuincentrum seizoen korting van 20% tegen dus ik zou zeggen onder de 300 sowieso meer richting de 250
 
ik zou gewoon 150 bieden, dan hoor je wel hoe ze reageren, niet geschoten is altijd mis  ;)
 
Nieuw heb ik de WSM 47 al voor ?329 ergens gezien en dit was een 2012 model. Gevoelsmatig zal je dan denk ik op rond de ?250 moeten rekenen, want ondanks dat het model uit 2007 is maakt dit qua kwaliteit natuurlijk niet uit. Neem ook aan dat de Weber garantie ingaat op dag van aankoop.
 
DanBras zei:
Neem ook aan dat de Weber garantie ingaat op dag van aankoop.

Dat is een goeie. Volgens mij heb je op enkele delen 8 jaar weber garantie maar deze is al 6 jaar oud :|

Heb jij die 57'er al aangehad? :D
 
Nee, de WSM 57 nog niet aan gehad. Ding heeft toch een behoorlijk grote capaciteit dus om deze voor een paar kleine stukjes vlees te stoken vind ik zonde. Zit er over te denken om ook eerst een DigiQ DX2 te kopen en te monteren, nu de WSM nog schoon is ;)
En dan de eerste keer tegelijk iets van 8 procureurs te bekeren tot pulled pork en hiermee tegelijk familie & vrienden blij mee te maken :)
 
DanBras zei:
Nee, de WSM 57 nog niet aan gehad. Ding heeft toch een behoorlijk grote capaciteit dus om deze voor een paar kleine stukjes vlees te stoken vind ik zonde. Zit er over te denken om ook eerst een DigiQ DX2 te kopen en te monteren, nu de WSM nog schoon is ;)
En dan de eerste keer tegelijk iets van 8 procureurs te bekeren tot pulled pork en hiermee tegelijk familie & vrienden blij mee te maken :)

Ik zou zeggen wat dacht je van 21 april, kan je meteen een groep liefhebbers charmeren  ;)
 
Boldeagle zei:
Ik zou zeggen wat dacht je van 21 april, kan je meteen een groep liefhebbers charmeren  ;)
Haha....dat zou idd een optie zijn. Heb alleen voor die tijd nog geen DigiQ denk ik.
En ik moet een paar keer heen en weer rijden, want past vast niet allemaal in ??n keer in dat Kia koekblik van ons :)
 
koop ook wieltjes erbij...handig... ;)
 
@structor: snap ik !  :D
 
Hoes is niet goed van de WSM lekt op de naden waardoor er water onderin je WSM gaat staan.

Dat komt door de constructie. Als je de middenring omdraait als je hem niet gebruikt dan heb je dat water probleem niet.

Ik deed altijd een vuilniszak onder de hoes toen hij nog buiten stond.
 
umemuja8.jpg
 
Niks mis met een oude hoor! Doet het net zo goed ;)
 
Nicky, daar ga je veel plezier me beleven! TOP machines zijn het  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan