BasBQ
Beef en Steak

Opnieuw voorstellen

PuraLeña

Sprokkelaar
Berichten
40
Hola a todos!

Ik wil me even opnieuw voorstellen in de groep. Opnieuw inderdaad aangezien ik al een tijdje niet meer aanwezig was, en waarschijnlijk mijn oude account is vervallen en verwijderd.

Ondertussen 54 jaar geworden, maar BBQ-virus krijgen ze er mij ook met quarantaines niet uit. Integendeel.
Dus laatste tijd gewoon doorgegaan met mijn grote Passie voor het koken met houteffect. En wacht op dit moment op de aflevering van mijn 'laatste' aanschaf.Mijn; "CARNOTAURUS". Een grill/smoker/rotisserie op een aanhanger. Hoeveel ik er ondertussen heb gehad, of nog heb, weet ik eerlijk gezegd niet. En misschien maar beter ook.

Aangezien deze hobby hier in Spanje nog eigenlijk volledig onbekend is. Men denkt vaak dat de deksel op een BBQ tegen de regen is.. Ben ik van plan om daar verandering in te brengen met een BBQ/Smoker service op locatie. En dat BBQ zo veel meer is dan alleen grillen.

Dus met bedoeling om bij evenementen, feesten etc deze passie uit te dragen. Veel te leren en mijn zoon ook actief mee laat leren.
13123417_10207940550329720_1420868486932093430_o.jpg


Blijf echter altijd open voor suggesties en kritiek, of hulp bij vragen.
 
Hoi PuraLeña,
welkom bij het Genootschap
 
Hahaha, zie dat ik ook weer een tondelzoeker ben. Zal wel even wat hulp nodig hebben bij sprokkelen.

Hier de eerste bouwfoto. Nu ondertussen klaar voor transport, en hopelijk volgende week test runs!

PuraLeña01.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wow shit dat is wel een episch ding zeg! Daar kan je zowat in wonen


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
N

CarnoTaurusSize.jpg
 
Halleluja zeg, wat een ding, zal hem aan de vrouw laten zien, hopelijk vind ze me dan minder gek :D :D
 
Hij is klaar voor transport naar Spanje.

PuraLeña09.jpg
 
Halleluja zeg, wat een ding, zal hem aan de vrouw laten zien, hopelijk vind ze me dan minder gek :D :D
Had ooit een keer thuis door laten schemeren dat ik voor mijn verjaardag wel een mooie wijnkoeler wilde. Dat idee werd goed ontvangen. Tot ze me betrapte dat ik druk googlede naar dry-ageing. En dat er dus waarschijnlijk weinig wijn in zou belanden...
 
Had ooit een keer thuis door laten schemeren dat ik voor mijn verjaardag wel een mooie wijnkoeler wilde. Dat idee werd goed ontvangen. Tot ze me betrapte dat ik druk googlede naar dry-ageing. En dat er dus waarschijnlijk weinig wijn in zou belanden...
Whahaha, mooie verhalen

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan